!-- BEGIN ADVERTSERVE CODE -->

google'de ara 96 Saat – Taken Filmi izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça


96 Saat – Taken Filmi izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça

96 Saat – Taken Filmi izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça

Yönetmen : Oyuncular : ,,,,,, Filmin Türü : 2008 Filmleri, Aksiyon-Macera Filmleri, Editörden, Gerilim Filmleri, Gizem Filmleri, IMDB 7+ Filmler, Suç Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler Ülkesi ve Yapım Yılı: 2008 - ABD, Fransa Süresi : 93 (Dakika) IMDB Puanı : 7.9 Film Dili: Dublaj İzlenme Sayısı : 34227 kişi
Filmin Özeti : Bryan Mills eski bir gizli ajandır. Eski düşmanlarından bizi kızı Kim'i kaçırır. Bryan'da bu durumu cep telefonundan çaresizce izler.Bryan'a kızını kurtarabilmesi için "96 saat" verilir...

Yorum Bölümü

HackerMertist 2013-03-22  15:32

Film çok süper 720p izleyemeyenler için
Tek Parça VK 720p ye tıklayıp altta 480 yazıyo tıklar 720 var ona tıkla bu kadar Ve ekleyene Çok teşşekkürler…

sedabodrum 2012-03-25  02:44

muhteşemdi.. lakin tek parça izlerken parçalıya geçtiğim sitenizdeki 4.film di bu sevgili admin. genelde 3veya 4.bölümde tek parçalılar takılıyor. bilgilerinize. onun dışında emeğinize sağlık.

kıng 2012-03-22  16:12

süpeeer bir film…….bütün filmler böyle sürükleyici olsa…

sinan hamza 2012-01-03  08:58

kardeşimm emeğine sağlık allah razı olsun. admin çok uzun süredir bu siteden film izliyorum bugüne kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım çok teşekkürler .. fimm mükemmel izleyin

cypper 2011-12-25  14:22

arkadaslar arada kesilipde full dolmus gibi görununen filmler site yöneticilerinin yada flash ın hatası deildir sizin internetiniz sureklı gelıp gidiyosa yapar bu sorunu sorun tamamen modemınızde bu sorunla cok film izleyemedm sureklıde yasamaya devam ediyorum çözumu yok daha guvenılır bi internet kurucaksınz

reis 67 2011-12-20  01:35

izledigim en güzel bir film mukemmel birsey kesınlıkle harcanan zamana degecek bırsey .

admin 2011-12-19  07:07

peki geçmişi ve çerezleri temizledin mi? Tarayıcı önbelleği dolduysa ileri gitmiyordur.

Turgay 2011-12-18  21:42

Bu film Şaheser adam tek başına kocamn bi fuhuş çetesini çökertiyo izleyin mutlaka

kemal 2011-12-18  20:01

admin kardes bak sürekli senden film izliyorum eyvallah ama suan bu fimi 1 saattir izleyemedim mozilla ve chrome denedim sorun cıktı modemi resetledim gene aynı filmi baslattım akıcı giderken birden donup kalıyor sorun bu.

tutku 2011-12-16  14:23

Görüntü çok kötü..

Mehmet Emin 2011-12-09  06:10

Film çok güzel düşünmeden izleyebilirsiniz. Başrol oyuncusu harika oynamış öyle vurdulı kırdılı sahneleri demiyorum adamın bütün yüz ifadeleri üzüntüsü çok gerçekti. İlk defa yorum yazıyorum yorumları okuyorum sürekli. Yönetici arkadaşlara çok basit ve bilinçsiz sebeplerden acımasızca eleştiriler var. Bu işi yapanlar bilir yönetici arkadaşlar bu tabirime alınmazlar biliyorum biraz şizofren işidir. İnsanda sosyal hayat bırakmaz onun için biraz daha emeğe saygı duyalım. Bu arada php flash javascript uzmanlık alanımdır yardıma ihtiyacınız olurssa seve seve katkıda bulunurum. İyi çalışmalar.

arzu ölmez 2011-11-30  03:47

gerçekten güzel film.bir babanın evladı için neler yapabileceğini gösteren bir fil tavsiye ederim mutlaka izleyin.

süleyman t 2011-11-20  15:34

cok güzel bir film arkadaşlar izleyin lütfen

metin 2011-10-05  19:26

harika bir film kousu super tamamen aksiyon arsivlik

mistik 2011-10-04  05:00

10/10 tavsiye ederim çok sürükleyici bir film…

ali 2011-10-02  23:57

sitenizle tanıstıgımdan beri hep bu siteden izliyoru mgercekten kaliteli ve en iyi filmleri burda iziliyorum tesekkurler oncelıkle filmde mukemmel 🙂

Gandalf 2011-09-29  01:05

cok güzel bi filim

iilhamperisii 2011-09-27  05:15

izlettiriyor kendini . sürükleyici ..

kemal 2011-09-26  03:40

filmin ilk partının tamamında senkron sorunu var. yorum yapanlara atarlanmak yerine düzeltiverin şunu.

LETSFLY 2011-09-24  19:30

son yıllarda sıkı aksiyon filmleri tek tük çıkıyor ve açıkçası pierre morel ismiyle tanışmayanlar için üzülüyorum. adamın imza attığı her iş insanı yerine çiviliyor.
leon daki jean reno nun karakterindeki profesyonelliğe paralel sürükleyici bir film.
bu arada devam filminin çekileceği kesinleşmiştir.
istanbulda çekileceği de söylenmektedir.

muhammed 2011-09-20  01:07

Çok mükemmel bir film. ilk partı izlemeye gerek yok 2. partın ortasından başlıyor film ve JAMES BOND u aratmıyor.

barış 2011-09-16  21:16

güzel site gayet başarılı sunumlar için teşekkürler site adminleri….

ceysın 2011-09-14  23:58

admin kardeş emeğin için teşekürler harika filmler

ali korkmaz 2011-09-14  23:46

gayet güzel bir site

Denigro 2011-09-11  21:05

10 üzerinden 10 süper bir film..

admin 2011-09-11  19:43

Bu siteye günde 65000 70000 kişi girip film izliyor. Neden sorun 5,10 kişide meydana geliyor? Bu kadar yazıyı yazmak yerine elinizin altında google arama motoru var neden sorunu araştırmıyorsunuz? Haydi bunları yapmıyorsunuz bari biraz mantıklı düşünün bu filmlerin hiç biri bizim makinemizde yada sunucumuzda barınmıyor. Öyleyse filmde ki donmanın üçüncü taraf paylaşım yapan siteler ile ne alakası var? Sen diyorsun ki film başladı doldu diye seviniyordum ama meğerse donmuş… Bende diyorum ki film başlamış sen izlerken bağlantın anlık kopmuş film de o kopan zamanda donmuş… Anlık bağlantın kopmuşsa bu sorunun muhatabı interneti aldığınız sağlayıcıdır.

servet 2011-09-11  19:33

yaaw admin gozùnù seveyim yazacaklarimdan sonra bana pc modemini aç kapa deme hepsini yaptim hangi filmi tiklasam belli bi sùreden sonra dolmuyo yada full dolmu$ gosteriyo bendee ooooo sùper film dolmu$ diip sazan gibi seviniyorum sonra tamamen donuyo ki % 80 bùtùn filmler bunu yapiyo neden ùstùnùze dù$eni yapmiyosunuz ke$ke sorun olmasada bu $ikayet yerine tebrik yorumu yazsaydim.emek felan yok çùnki gordùgùm kadariyla

hanedan 2011-09-10  02:45

Teşekkürler admin . Emeğine sağlık..

samed 2011-09-09  20:31

ya sizden ricam son durak’4 siteye koyun.izlemek istiyorum

dm 2011-09-09  14:52

Film Mükemmel Müthiş herşey orjinal bir babanın yapabileceği en büyük fedakarlık…

karpedyum 2011-09-09  08:42

sürükleyici mükemmel bi film 7.8/10 mutlaka izleyin.. teşekkürler…

ismail79 2011-09-09  02:29

öncelikle film harika ve site yöneticilerine çok teşekkür kusursuz iş yapıyorlar

admin 2011-09-08  21:14

İlk partta kısa bir kayma dışında sorun yok. Anlaşılan siz tamamını izlemeyip yarıda yorum yazanlardansınız…

Masum Çiko 2011-09-08  20:49

SESDE SORUN VAR SESLE GORUNTU BIRBIRINI TUTMUYO :@

Koray 2011-09-07  22:28

Filme lafım yok. Mısırı kolanı al. Otur izle. 🙂 Lafım site yöneticisine. Arkadaş bukadarda güzel bir site yapırmı yaaa. Pes doğrusu.

fırat 2011-09-06  19:24

Düşünceleriniz diyor yorum yazma kutusunda DÜŞÜNCEyle anlatılmaz ki.harika bir başyapıt bu.Her evladın sahip olması gereken bir baba örneği sergilemiş sevgili Liam Neeson…Kendisine buradan sevgiler…

Engin 2011-09-06  05:41

Mükemmel nasıl daha önce kaçırmışım bu filmi kendime şaşıyorum . Hiç düşünmeden direk izleyin .

bozkral 2011-09-04  09:59

tek kelime ile mükemmel bir film heyecanla izleyeceğiniz ve sonunda iyiki izlemişim diyeceğiniz bir film ayrıca bu site şimdiye kadar takip ettiğim sitelerin en güzeli site yöneticisi arkadaşlara sonsuz teşekkürler

Sercan 2011-09-04  08:32

FiLm Gerçekten Çok GüzeL … KessinLikLe izLenmeLi …

baykara 2011-09-03  21:23

“ses kayması” yerine “sey kayması” yazmışım kusura bakmayın 🙂

baykara 2011-09-03  21:22

Admin kardeş sanırım sey kayması var. bir kaç sefer sayfayı yenileyip denedim bir değişiklik olmadı. düzeltebilirsen sevinirim. teşekkürler.

erkan 2011-09-03  06:18

super film vallah 🙂

efsanecihan 2011-09-02  18:16

film gercekten gusel sadece basrolun tek kısıde olunca cuneyit abımm geldi aklıma…

muhert 2011-09-02  17:01

film kalite hiç sıkılmadan bitmesin diye izlediğim filimlerden biri

benimbennn 2011-09-02  15:36

flim okadarda süper ötesi değil ki bu benim görüşüm yinede emeği geçenlere teşekkürler

recep 2011-09-02  15:29

güzel film

55dundar 2011-09-02  06:49

mukemmel bı fılm admın tek kelımeyle super bence bı klasor daha olusturmalısın bas yapıt fılmler dıye ve bu fılm de o klasorde olmalı tesekkurler

Cengiz 2011-09-02  05:58

Film mükemmel tavsiye ederm . . Ama öncelikle site mükemmel 2 aydır burdan film izliyorum Hiç birinde tek bir sorun yaşamadım . . . Admine çok tesekürler

Gökhan 2011-09-02  03:36

Bir Film’den ÖTesi Bence Bir Baş Yapıt Bu..!

Spoiler Ekle

Benzer Filmler

Bıçak Sırtı 2 – Blade Runner 2049 Türkçe Dublaj izle
Bıçak Sırtı 2 – Blade Runner 2049 Türkçe Dublaj izle Türkçe Dublaj IMDB 8.3
Goodbye Christopher Robin 2017 Filmi Tek parça izle
Goodbye Christopher Robin 2017 Filmi Tek parça izle Türkçe Dublaj IMDB 7.2
Kurşun Yağmuru Filmi Tek parça Hd izle
Kurşun Yağmuru Filmi Tek parça Hd izle Türkçe Dublaj IMDB 6.1
Salaklar Prensi Robin Hood Tek parça Hd izle
Salaklar Prensi Robin Hood Tek parça Hd izle Türkçe Dublaj IMDB 6.7
Zihin Patlaması 2016 Filmi Tek parça izle
Zihin Patlaması 2016 Filmi Tek parça izle Türkçe Dublaj IMDB 3.1
Janoskians Asılsız ve Anlatılmaz izle
Janoskians Asılsız ve Anlatılmaz izle Türkçe Dublaj IMDB 5.3