google'de ara Cadılar Zamanı Filmi izle ~ Türkçe Dublaj HD

Cadılar Zamanı Filmi izle ~ Türkçe Dublaj HD

Cadılar Zamanı Filmi izle ~ Türkçe Dublaj HD

Yönetmen : , Oyuncular : ,,,,, Filmin Türü : 2011 Filmleri, Aksiyon-Macera Filmleri, Fantastik Filmler, Savaş Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler Ülkesi ve Yapım Yılı: 2010 - ABD, Almanya Süresi : 113 (Dakika) IMDB Puanı : 5.4 Film Dili: Dublaj İzlenme Sayısı : 49451 kişi
Cadılar zamanı konusu: "Season of the Witch" , 14. yüzyılda Kara Veba'nın yayıldığı dönemlerde, cadı olduğundan şüphelenilen bir kızın taşınmasına yardım eden şövalye Behman (Nicholas Cage)'ın macerasını anlatacak.
Film kara vebanın yaygın olduğu bir dönemde geçiyor ve cadı olduğu yönünde şüpheler bulunan genç bir kızın kafes içine atılarak başka bir yere götürülmesi sırasında grubun başına gelen olayları konu alan izlenesi bir yapım.

Yorum Bölümü

cityofember 2012-06-12  22:43

admin film harikaydı eline sağlık acaba city of ember filmini bulamadım göz atabilirmisin ?

admin 2012-05-02  02:18

Yeniledim tekrar deneyiniz.

dls 2012-05-02  02:12

filmi herkes izlemiş ama ben izleyemiyorum :(( hiç böyle olmazdı sorun ne acaba 🙁 tarayıcım firefox son sürüm

rina16 2012-04-23  19:34

izlemeye değer güzel film,tşkler

deniz cesur 2012-04-03  20:39

siteniz muhteşem ötesi çok güzel

admin 2012-03-31  18:04

Kontrol edildi bir sorun gözükmüyor.

esra 2012-03-31  17:47

sayın admin bu video çalısmıyor yada arızalı lütfen onarın bütün filmler cok zor acılıyor bazıları dısında bilginize teşekkür ederim

tutku 2011-12-30  05:48

muhtesemdi…

the player 2011-12-16  01:02

Nicolas Cage adamımsın basta sıkıcı gelebılır ama mukemmel bır son var fılmde

devotka 2011-12-16  00:38

süpper bi site süpper bi film.harikasınız.admin bi istegim olcak.coco before chanel (chanelden önce)filmini siteye koyabilirmisin.lütfen lütfen lütfen:)sınırları zorlayacağına inancım tam:)

admin 2011-12-15  19:18

Kontrol ettik bir sorun yok.Tarayıcı önbelleğini temizleyip yeniden deneyiniz.

mustafa 2011-12-15  18:01

admin 4 5 partlarda hata veriyor ilgilenirmisin lütfen veya tek parça da sorun varmıdır acaba teşekkürler site için emeğinize sağlık

pcerdal 2011-11-28  22:32

sagol admin

meftun 2011-11-23  21:38

çok güzelmişşş heralde izlersem

destroy 2011-11-13  21:53

her seferinde OSMANLI duvarına toslamış yinede boyunun ölçüsünü almamış
HAÇLI ORDUSU
bu mudur yani.. ?
Hep çarpıtılan tarih…
film güzel olsa ne olurki..

Vesaire..Ve. 2011-11-09  05:23

gideri var izlenir

ece 2011-11-02  01:25

berbat ötesi bi film yani saçmalık…. vakt kaybı 😉

desilva 2011-10-25  23:55

admin artık hiçbir filmi bitiremiyorum..crome kullsnıyorum ama 2. partta yada 3te film donuyor..

_GC_ 2011-10-25  04:35

senaryo çok iyi, film son yarım saatine kadar şüphe uyandırıyor. sonunu da çok güzel yapmışlar. kesinlikle izleyin derim

kuzeyali 2011-10-24  22:58

güzel film kesinlikle

deniz 2011-10-10  14:39

süper bi site pek çok filmin dublajı var bu filmide arıyodum tşk

mnmlmafia 2011-10-05  14:11

izliceğim filmi googleye yazıyorum yanına hd film sitesi yazıyorum örn:cadılar zamanı hd film sitesi . bu siteden izlerken filmler gerçekten hoşuma gidiyor emeğinize sağlık bu filmide izliyelim bakalm uzun zamndr merak ediyordm

devotka 2011-10-05  11:20

filme diyecek yok siteye diyecek yok:) fevkaladenin fevkinde bir site:)emeği geçen herkese gönülden teşekkürler…sayenizde duygu ve hayal dünyam günden güne gelişiyor…harikasınız!

asil_lider 2011-10-01  19:00

yuregine saglik admimim

alestahan 2011-09-25  22:21

film pek sürükleyici değildi ama izlenebilir bi film

BaNDoNeD 2011-09-15  01:26

admin lütfen yorumu son yapılan yorumlara ekleyin ki insanlar uyarılsın lütfen bu güzel site içinde size defalarca teşekkür edilmeli 🙂

BaNDoNeD 2011-09-15  01:20

film gercekten cok güzel ama herkesin dikkatini cekecek bi konu war sübliminal dediğimiz konu yani insanları gizli bi sekildekandırıyorlar seytanı tek yenebilecek hristiyan dini kutsal su incil kitabı vs. burda insanları hristiyan dinine yönlendiriyorlar insanları kandırıyorlar müslüman kardeşlerimiz bunu akıllarına takmasınlar nu yanlış bişi seytanı yenebilecek tek din olarak benimsemişler filmde inanmayın böyle seyleere müslüman kardeşlerimi burdan uyarıyorum ben filmi izledim güzeldi ama inanmayın öyle seylere

mustafa 2011-09-10  21:47

kan ve kemik filminin var mı ?

admin 2011-09-10  21:28

Filmin dublajı Yok ki nasıl yükleyim…

mustafa 2011-09-10  21:10

admin yenilmez 3 tr dublajı yüklermisin

zikrllah 2011-09-09  22:21

Admin benim 1 numaralı sitem burası hll olsun süper filmler var :D:D

yasin 2011-09-08  04:39

gerçekten etkileyici bir film olmuş.paylaşım için teşekkürler.ADMİN site bir harika filmlerde öyle,böyle güzel filmleri bizimle paylaştığın için bir kez daha teşekkürler.bu güzel filmlerin arasına Born to Fight (özgürlük dövüşü) filminide eklemeni tavsiye ederim.

Eymen 2011-09-06  02:49

Cadi filmlerini sevmem ama Nicolas Cage varsa o film kotu olmaz.
Nicolas Cage nin diger filmlerinide bekliyorum admin steniz cok güzel herkeze tavsiye ediyorz başarilarinizin devamini diliyorm

lord 2011-09-02  02:26

film çok güzel biraz korkuda var ama ben onu bunu bilmem nicholas cage in bütün filmleri izlenir..

ahmedo 2011-08-31  15:08

güzel film paylaşım için teşekkürler

kaankil 2011-08-03  20:00

film harikaydı tşkler..

emel 2011-07-25  13:53

merhabalar harıka bir sıte ama uzun zamandır arayıp bulamadıgım bir filmler var çingeneler zamanı,incir reçeli,french kiss,kasablankayı da eklerseniz sevinirim:DD tesekkurler

uçan hollandalı 2011-07-22  20:40

güzel filmdi zaten Nicolas Cage varsa dirak izle ama ben daha çok savaş filmi sanmıştım neyse buda güzel 😀 10/7

orxan 2011-07-09  11:18

tsk admin sitede filmde guzel.Rio turkce dublaj ekle lutfen

orxan 2011-07-09  08:08

admin nolur bir de rio nu turkce dublaj ekleyebilirmisin lutfen

HastaruH 2011-07-09  06:24

film harıkaydı goruntu ve kalıtede aynı sekılde… emeği gecen herkese Tesekkurler

moore 2011-07-08  14:35

ihşallah çabuk bulursun admin şimdiden sağol

admin 2011-07-08  14:25

Listeye alındı… Kynak bulununca eklenecektir.

moore 2011-07-08  14:19

Savaşa Dönüş ve Savaşa Dönüş 2 yayınlaya bilirmisin siteniz harika bütün filmler var

admin 2011-07-08  14:15

Akşama hazır olur…

kaan 2011-07-08  14:14

herkezin dediği gibi siteniz çok güzel siteyi keşfedeli 4 gün oldu bu 13 filmim günde 3,4 tane izliorum.Bide arog filmini eklerseniz sevinirim admin

Furkan 2011-06-25  18:30

Mükemmel Bir Film Sitesi..Hiç Bozmadan aynı şekilde Gelimenizi Temenni ederim…Filmin Görüntüsü süper 🙂

mert 2011-06-15  15:18

vasat bir film.hatta vakit kaybı…

Doukahn 2011-06-15  12:00

Mukemmel bır fılm surukleyıcılıgı, konusu hersey 4-4luk bu fılm de mutlaka ızleyın 10/10 u hakedıyor bu fılm

muratsy 2011-06-15  00:06

harika işler yapıyorsunuz .

ufuk 2011-06-14  16:15

çok güzel bir film süpersin admin 10/10 harika bir bilim kurgu hikayesi =)

admin 2011-06-12  17:18

Arkadaşlar ipman 3’ü indirebileceğim türkçe kaynak bulamadım.İngilizce dublaj var oda sanırım işinizi görmez…

servet 2011-06-12  16:56

Güzel bir site. Elinize kolunuza sağlık.. Admin ipman 3 ‘ü ekleyebilrimisin. Birde BLİTZ.. tşk

ege 2011-06-10  01:39

eyw saollasiniz bende dublaj ariyordum soallun

Spoiler Ekle

Benzer Filmler

İntikam Günlükleri 2016 izle
İntikam Günlükleri 2016 izle Türkçe Dublaj IMDB 5.0
Tetikçiler – Eliminators 2016 izle
Tetikçiler – Eliminators 2016 izle Türkçe Dublaj IMDB 5.5
Adalet Birliği 2017 izle – Justice League
Adalet Birliği 2017 izle – Justice League Türkçe Dublaj IMDB 7.5
Kral Arthur ve Yuvarlak Masa Şövalyeleri 2017 izle
Kral Arthur ve Yuvarlak Masa Şövalyeleri 2017 izle Türkçe Dublaj IMDB 2.3
İnsanlık Bürosu 2017 Türkçe Altyazılı izle
İnsanlık Bürosu 2017 Türkçe Altyazılı izle Türkçe Altyazılı IMDB 3.7
Yeni Yıl Soygunu 2 Türkçe Dublaj izle
Yeni Yıl Soygunu 2 Türkçe Dublaj izle Türkçe Dublaj IMDB 5.6