!-- BEGIN ADVERTSERVE CODE -->

google'de ara Davetsiz Filmi izle ~ Tek Parça Türkçe Dublaj HD


Davetsiz Filmi izle ~ Tek Parça Türkçe Dublaj HD

Davetsiz Filmi izle ~ Tek Parça Türkçe Dublaj HD

Yönetmen : Oyuncular : ,,,,, Filmin Türü : 2009 Filmleri, Gerilim Filmleri, Gizem Filmleri, Psikolojik Filmler, Türkçe Dublaj Filmler Ülkesi ve Yapım Yılı: 2009 - ABD Süresi : 87 (Dakika) IMDB Puanı : 6.2 Film Dili: Türkçe Dublaj İzlenme Sayısı : 24168 kişi
Filmin konusu : Anna, annesinin ölümünden sonra psikiyatriye kaldırılmıştı ve artık eve dönmektedir. Ablası Alex kardeşinin geldiğine çok sevinir.Babasının yeni nişanlısı Racheal ile Anna arasında tuhaf gizemli bir durum ortaya çıkar.Eve geri döndükten sonra her şeyin iyiye gideceğini ümit eden Anna rüyalarında görmeye başladığı çocukların aslında birer hayalet olduklarını öğrendiğinde işler daha da kötüye gitmeye başlar...

Yorum Bölümü

Tarkan 2017-06-16  13:26

Ellerinize sağlık bu filmi yapan tüm emektar kardeşlerimizin

Tural 2017-06-13  22:28

Konu olarak tatmin edici değil, izledim ama tavsiye etmiyorum

yasemin 2016-01-27  00:16

çok güzel bir filmdi. olumsuz yorumlara inanmayın.

the kaf 2013-07-07  01:43

zaman kaybi falan değil izlenebilir bi filim

zeynep kırcalı 2013-06-29  02:35

Harika film.Özellikle sonlarında ok etkilendim.Bu harika bi sayfa böyle kaliteli filmler koymaya devam admin

doritos alaturka 2012-05-21  06:25

“yönetici” emeğiniz için ortaya koyduğunuz performans için gerçekten çok teşekkür ediyorum. Ne kadardır bu sektördesiniz bilmiyorum ama bi fark yarattığınız kesin umarım diğer sitelere de örenek olursunuz. hepinize tekrar teşekkür ediyor başarılrınızın devamını diliyorum

mental 2012-04-23  20:31

aslında hiç birşey göründüğü gibi değil
teşekürler.

admin 2012-03-30  15:53

Playerlerin üstünde tam ekran butonu mevcut. ( Altta sağ tarafda)

malboramen 2012-03-30  15:43

çok iyi bi site bi sorum olacak filimleri nasıl tam ekran izleye bilirim tşk

Raşid 2012-03-20  23:55

site için yorum yapıcam . açıkcası daha önce hiç bu kadar iyi bir film sitesine denk gelmemiştim siteye emeği geçen herkese çok teşekkürler ..

LETSFLY 2012-01-06  02:00

tek kelimeyle vasat, iki kelimeyle gayet uyduruk, üç kelimeyle son derece başarısız, dört kelimeyle izlemeye değmez vakit kaybı, beş kelimeyle sinemaya gitseydim verdiğim paraya üzülürdüm.

sinem 2011-12-25  16:51

muhteşemm 🙂

hulk 2011-12-23  13:28

iyi bir sinema izleyicisi olarak diyorum ki vasat.zaman kaybı bence.bir an bile korkut muyor

Ahmet Hakan 2011-12-13  22:18

Siteniz ve film kaliteleri Gerçekten çok güzel , Özellikle “Tek Parça (Otomatik Geçiş)” Sistemi Çok iyi bir sistem , asla bu sistemi bozmamanızı temenni ediyorum , İyi Seyirler.

deniz ada 2011-12-09  05:14

hoş bir filmdi. ayrıca bağımlılık yaptın ey site, her gece iki film izlemeden rahat edemez oldum :)) tşkler böyle bir site kurduğunuz için.

cezn 2011-11-29  21:11

değişik güzel bir film site harika

elenorr 2011-11-25  20:41

acaip bir filimdi izlenmeye deger bence admin siteniz çok güzel tbrkler

moses42 2011-11-15  15:16

güzel bir yapım, beğendim …

ms 2011-10-31  21:19

çok güzel bir site admine teşekkürler sadece bu siteyi kullanıyorum çok başarılısınız….

Mertcan 2011-10-28  02:16

çok iyi bir site çok iyi bir film gayet güzel izleyin. 🙂

merwe 2011-10-22  14:24

çok güzel bi site gerçekten hep böle devam etsin.filmde güzel izleyin derim.

mcee 2011-10-17  22:19

gençlerr bu siteye destekk olalımm,
admin sanada allah sağlıkk versinn,kaç kişiysenizz, zaman kaybıdeğil seyrediliirr

çorap söküğü 2011-10-17  00:24

emeğe saygı…admine sevgiler…kurgu çok güzel..filmi seyrederken sadece biraz dikkat…gerekiyor…gayet başarılı bir yapım…iyi seyirler

rıza 2011-10-16  21:07

10 üzerinden 6.izlemeye deyer bence.kurguyu da güzel yapmışlar.tşk ler admin

Spoiler Ekle

Benzer Filmler

Libertador 2013 Filmi izle
Libertador 2013 Filmi izle Türkçe Dublaj IMDB 6.9
Recovery 2016 izle
Recovery 2016 izle Türkçe Altyazı IMDB 4.6
Üvey Kız Kardeşler 2018 Filmini Tek parça izle
Üvey Kız Kardeşler 2018 Filmini Tek parça izle Türkçe Dublaj IMDB 6.3
Açık Ev 2018 Filmini Türkçe Dublaj izle
Açık Ev 2018 Filmini Türkçe Dublaj izle Türkçe Dublaj IMDB 7.6
Tadeo Jones 2: Hazine Avcısının Maceraları ve Kral Midasın Sırrı izle
Tadeo Jones 2: Hazine Avcısının Maceraları ve Kral Midasın Sırrı izle Türkçe Dublaj IMDB 6.2
Hazine Avcısının Maceraları Türkçe Dublaj izle – Tek Parça HD
Hazine Avcısının Maceraları Türkçe Dublaj izle – Tek Parça HD Türkçe Dublaj IMDB 5.9