!-- BEGIN ADVERTSERVE CODE -->

google'de ara Dünyanın Merkezine Yolculuk izle ~ Türkçe Dublaj HD


Dünyanın Merkezine Yolculuk izle ~ Türkçe Dublaj HD

Dünyanın Merkezine Yolculuk izle ~ Türkçe Dublaj HD

Yönetmen : Oyuncular : Filmin Türü : 2008 Filmleri, Aksiyon-Macera Filmleri, Bilim Kurgu Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler Ülkesi ve Yapım Yılı: - Süresi : (Dakika) IMDB Puanı : 5.7 Film Dili: Dublaj İzlenme Sayısı : 28851 kişi

Yorum Bölümü

özgür 2016-06-14  12:03

arkadaşlar süper flim 4 varmı

zeki 2013-04-22  12:21

çok güzel bir film herkese tavsiye ederim

SaDııK ForLes 2012-04-24  19:09

ßence butun FilimLer duPer hc LAf Yok her gece bi filim izliYom akSiyon manYagıyızz aam Yanızz Filimleri Turce Dublaj daha Cabuk bulunda cok sevinirimm bide buzdevRi 4 koyy

yakup 2012-04-21  10:29

Değil 5.6 10 üzerinden 100 alacak bir filimdi.. Helal oLsun 🙂

chn 2012-04-20  23:32

Mükemmel ötesi bir film. Kesinlikle izlenilmesi gereken en iyi bilim kurgu filmleri arasında en iyilerden birisi diyebilirim. 10 / 10

ultrAyaz 2012-04-17  14:30

S.a bu siteyi uzun zamandır takip ediyorum ilk yorum bu filme nasip oldu sanırım… süper süper süper 😀 film çok hoşuma gitti zaten başroldeki adamın filmleri gerçekten güzel ve kaliteli oluyor 😀

happy 2012-04-14  14:01

çok güzel bir film herkese tavsiye ederim emeğine sağlık sayın yönetici 🙂 Başarılar dilerim 🙂

korhanf 2012-04-13  23:09

5,7 lik bir fil değil. 8.0 lık bir film bu.

savuron 2012-04-12  02:59

kaliteli görüntü için günlük film yükleme oranını düşürmeleri lazım malüm HD görüntü için daha fazla yükleme zamanı gerekiyor…

the wuRqunn 2012-04-10  03:12

fiLm çoK qüseL siTenin kaLitesi de çok qüseL heR zaman bu siTe de fiLm izLioRum Kesintisiz fiLm izLeme KeyFi buRada heRkeze Tawsiye edeRimm… 🙂

holo 2012-04-09  03:48

illumemati

fatih 2012-04-06  17:07

yorumlar güzel die izledim çokda tatmin etmedi

kuzey 2012-04-06  01:48

SİTESİ SAHİBİNİ TEBRIK EDRIM SÜPER Bİ SİTE BENCE KALİTELİ FİLMLER VAR HEP AYNEN DEVAM CHERKES FİLMİNİ BEKLIYOM ADMİNM:))

sPas 2012-04-05  19:44

super izleyin kacirmayin :)) admin teşkr

blacq 2012-04-05  18:29

ADmin Sitenizi 1 yıldır takip ediyorum türkiyenin güzel sayılı film sitelerinden ama hd kalitesini artık iyice bıraktınız filmleri kalitesiz yayınlamaya başladınız .S lütfen kaliteli görüntülü yayınlayın..

admin 2012-04-05  16:32

Bir sorun yok.

serhat 2012-04-05  16:13

part 4 de sorun var halledilirse sevinirim

Tolga 2012-04-05  15:20

Güzel bir film Herkese tavsiye ederim .

mamiiii 2012-04-05  14:02

illimunati

Boğaz-Kesen 2012-04-05  13:10

Güzel Film

dididi 2012-04-05  10:39

ohoo bu site alışkanlık yapıyor (= emeğinize sağlık

mehmet 2012-04-05  06:24

cok guzel film ama bilim kurgu degilde daha cok fantastikmi desek ne 🙂 hele o vezus dagi yokmu en son 18 Mart 1944 gününde bir haraketle olmustu bari aktif bir yerllerde olsaydi final 🙂

sinan 2012-04-05  02:17

biraz daha gerçekçi olabilirdi çok yapmacık bir film

suskun bir yürek 2012-04-05  01:18

fazla söze gerek yok bence.. mükemmel bir film.. herkese tercih ederim arkadaşlar..

serkan 2012-04-05  00:50

mukemmel filim kac kere izledim bilmiyorum ama cok guzel filim bakıp da izlemessen aklından zorun var derim ((( admın bilgi-kurgu bir kac filim ekle be admın kac kere soyledım))

MeLodii'' 2012-04-05  00:10

Arkadaşlar Öncelikle iyi bi yorumcu oldugumu düşünüyorum bu film hakkındaki düşüncelerim ise ilk başta İMD puanı çok gereksiz derecede düşük en kötü filmler bile 7 yahut 8 alırken bu film çok düşük almıs bana göre 9/10 luk bi film çok mükemmel macera fantastik bi film 1.part ta kötü gelebilir ama bi film bu kadar muhteşem olabilir 2 kere izledim tavsiye ediorum herkeze. . İyi Seyirler

tuean_24 2012-04-04  22:59

admin bu siteye ne oluyo yine bak ara sıra böyle oluyo düzelt şu donmaları ayarlayın bu işleri admin zaten bu aralar kafam çok sert bak.

akpençe 2012-04-04  21:17

bu filmi herkeze tavsiye ediyorum ve emeği geçen gerkeze çok teşekürler:)

akpençe 2012-04-04  21:07

kesinlikle tavsiye ederim hrika bir film:)

OĞULCAN 2012-04-04  20:19

Film Bu güne kadar izlediğim en iyi fantastik macera filmi izlemeyen çok şey kaçırır Muhteşem

OsMan Enes 2012-04-04  18:02

Eğer bu filmede kötü dersen Senn Film anlayışında Bi sorun Olabilir Garantin VArsa Tamire VEr 😀

rozalinda 2012-04-04  17:01

kesinlikle izlenmesi gerekilen bi film fantastik filmleri sevenler izlemeli bence 🙂

HeLLHee 2012-04-04  16:33

Bu Flim Çok GüzeL Ya. Çok Sevdim Arkadaslar. Hiç düşünmeden Tavsite Ederim. 😀 😀

Spoiler Ekle

Benzer Filmler

Tadeo Jones 2: Hazine Avcısının Maceraları ve Kral Midasın Sırrı izle
Tadeo Jones 2: Hazine Avcısının Maceraları ve Kral Midasın Sırrı izle Türkçe Dublaj IMDB 6.2
İçimdeki Güneş izle – Türkçe Dublaj
İçimdeki Güneş izle – Türkçe Dublaj Türkçe Dublaj IMDB 6.3
Pasifik’te Facia 2016 Filmini Tek parça izle
Pasifik’te Facia 2016 Filmini Tek parça izle Türkçe Dublaj IMDB 4.5
İlk Görüşte Aşk 2017 Filmini Tek parça izle
İlk Görüşte Aşk 2017 Filmini Tek parça izle Türkçe Dublaj IMDB 6.5
Carolina 2017 Filmini Türkçe Dublaj izle
Carolina 2017 Filmini Türkçe Dublaj izle Türkçe Dublaj IMDB 5.6
İsmail’in Hayaletleri izle – Tek parça Hd
İsmail’in Hayaletleri izle – Tek parça Hd Türkçe Dublaj IMDB 5.8