google'de ara Fight Club – Dövüş KuLübü Filmi HD izle

Fight Club – Dövüş KuLübü Filmi HD izle

Fight Club – Dövüş KuLübü Filmi HD izle

Yönetmen : Oyuncular : ,, Filmin Türü : -2005 ve Öncesi, Dram Filmleri, Editörden, Gizem Filmleri, IMDB 7+ Filmler, Psikolojik Filmler, Türkçe Dublaj Filmler Ülkesi ve Yapım Yılı: 1999 - ABD Süresi : 139 (Dakika) IMDB Puanı : 8.8 Film Dili: Dublaj İzlenme Sayısı : 1151711 kişi
Dövüş Kulübü filmi hd izle film konusu: Jack sürekli uyku sorunu çekmektedir. İşi gereği bir şehirden diğer şehire sürekli seyehat etmektedir. Uykusuzluk sorununu yenebilmek için bir terapiye katılır.Bu toplantılarda Marla isimli gizemli bir kadınla tanışır. Ona garip bir şekilde ilgi duymaktadır. Yine birgün iş seyehatinde sabun satıcısı Tyler Durden ile tanışması hayatını tamamen değiştirecektir. Artık Jack ile Tyler ayrılmaz bir bütün olmuşlardır...Hdfilmsitesi editör yorumu: Eminim ki çoğunuz izlemişinizdir. Chuck Palahniuk'un romanından sinemaya aktarılmış olup psikolojik dram türünün en iyilerindendir. Dövüş kulübü filmini izlemeyenlere izlemelerini tavsiye ederim. Fight Club 1999

Yorum Bölümü

jujja 2013-07-03  00:30

cok cok guzel bi film

nazlı 2013-03-11  20:30

filim güzel olabilir …bakamadım çünku sesi çok cıkıyor lütfen sesiyle ilgilrnin

yiğit 2013-03-09  19:23

pinin hayatı

yiğit 2013-03-09  19:23

ya tam bir saçmalıktan ibaret siz film görmemişiniz inin hayatını izleyinde film görün

filmci 2012-08-16  21:13

Hiç birşey anlamadım dıyenler ın zeka sevıyesı dusuk oldugundan olabılır o kadar guzel bı fılım kı anlatılmaz yasanır gencler gercekten SUPERRRRRRRR

cypper 2012-08-14  23:48

filmi izleyeli 1 hafta oldu 1999 dan beri neden izlemediğimi merak ediyorum ve bir haftadır kendime gelemedm.. süper süper efsane bir filmm.. berbat diyenler sanırım aksiyon sahneleri için gelmişler :)) onlar tekken tarzı birşey öneririm 🙂

sezgin 2012-08-14  20:37

her filmde bi msj aramamamak gerek bu film bence güzel benim güzel wakit geçirmemi sağladı…

kadirsahin 2012-07-14  13:59

Etmiyoruz:) Yetişebildigimiz kadar sadece. 🙂

abdullah 2012-07-14  13:57

Düşünceleriniz…

muhammed 2012-07-14  13:53

ya admin sitende yüzlerce film var herbirinde yapılan yorumları nasıl takip ediyosun helal olsun valla 😀

SeRKaN 2012-06-08  03:41

hiç bişi anlamadım bu filmden

tak0 2012-05-12  03:15

iyiydi ! harbi iyiydi son 30 dakikada Hassiktr! dedim.

admin 2012-05-07  14:36

Bir sorun gözükmüyor 720p alternatifleride çalışıyor.

murat cangaz 2012-05-07  09:14

filim calısmıyor admin

tylor dordin 2012-04-23  21:39

Sizler özel değilsiniz,
Sizler güzel ya da eşi benzeri olmayan
Kar tanesi de değilsiniz,
Sizler işiniz değilsiniz,
Sizler paranız kadar değilsiniz,
Bindiğiniz araba değilsiniz,
Kredi kartlarınızın limiti değilsiniz,
Sizler iç çamaşırı değilsiniz,
Sizler her şey gibi çürüyen birer organik maddesiniz…
Bizler bu dünyanın şarkı söyleyip dans eden yeri geldiğinde dalga geçen yeri geldiğinde gülüp geçen pislikleriyiz.

burak 2012-04-08  22:33

site cok guzel admın bunun ıcın tsekkurler fakat arama motorunda bı sıkıntı var onu halledersenız sevınırım
.ornegın fight clup yazıorum film cıkmıyor sadece fight yazdıgımda cıkıyo veya filmin oldugunu bılıyorum sıtede fakat adını yazdıgında bulamıyor.

lesk 2012-03-26  17:37

bu filmin yeri bende ayrıdır gerizekalılar anlamaz bu filmdeki her konuşma bence dünyanın en iyi replikleri arasındadır

fight club ayrıcalıktır

cemal 2012-01-04  20:33

süpers

Doğu 2012-01-01  17:32

Fena değil. İzlenmesede çok büyük bir kayıp olmaz. 6.1/10

byroqqo 2012-01-01  03:54

Savcı: El Salvador ‘da ne yapıyordun ?
Che Guevara:Tenimi bronzlaştırıyordum.
Savcı: Binayı neden havaya uçurdun?
Che Guevara: Güneşimi kapatıyordu.

bu sözden başka ne denilebilir izlenmesi qereken qerçek bir film.

diesel 2011-12-28  12:19

inception ve bu film Fenaaaa Fenaaaaa

ShareUrLove 2011-12-28  00:43

bu filme kötü diyen lütfen gitsin aşkı memnu adını feriha koydumu felan izlesin her yönden muhteşem bi film güldüm üzüldüm heyecanlandım tek kelimeyle inanılmaz. İzlemeyen pişman olur. Bu filmi izlememi sağlayan hdfilmsitesi yöneticilere teşekkür ederim

admin 2011-12-27  19:30

atakan zindan adası ve dövüş kulübü 720p bu yüzden bilgisayarın kaldırmıyor demekki.

atakan 2011-12-27  19:04

Araştırdım.. bazı verileri güncelledim baska bir film izledim sorun olmadı ama bu filmi ve zindan adasını izlerken sürekli bu hatayı verip kapanıyor.. sadece bu ikisinde diğer filmlerde böyle birşey olmadı…

admin 2011-12-27  17:35

Googleden bir araştırsaydın işlemci ve ram yetersiz kaldığında bunu yapabilir. Ancak benim gözlemlediğim kadarıyla adobe flash’ın 11’de sorun var yakın zamanda güncelleyeceklerdir.

atakan 2011-12-26  21:14

”(adobe flas) yan uygulaması çöktü ”

Diyor admin… film sürekli kapanıyor…

babek 2011-12-26  05:24

Admin filmin ilk partının 7.dksının 1.sn sınde ayaktakı adamın omzuna el atmıs kırmzı gıyınımlı bırı cıkıyo allahını seversen nedır o? 😀

smyy 2011-12-24  03:15

oha çok iyi

arzu 2011-12-05  12:55

yorum yapan arkadaşlar.lütfen flimmi anlatan yazılar yazmayın.özelliği kayboluyor.güzel flimdi sitenize teşekkürler

Veryimportınt 2011-11-07  00:56

Bu film işte film..

Yıldız 2011-10-25  21:53

Adamın Yerine oLmak isterdim Acıyı Hissetmemisi Kendini Vurması Çok acayip ßi Filmdi Tavsiye Ederim ..

siyah_duman 2011-10-22  06:05

ZAMAN KAYBIIIIIIIIIIIII

Mete 2011-10-20  19:40

Yani bu filmin güzel olduğunu söylüyorsanız siz hiç iyi film izlememişinizdir. Anlamlı bir film diyorsunuz ama film insanlara bir mesaj da vermiyor ki. Öyle saçma bir film. Bana da bu filmi çok övdüler, izledim ama tam bir hayal kırıklığı yarattı.

batu 2011-10-08  21:11

hayatımı ikiye ayırdım. fight club’tan önce ve fight club’tan sonra.

kuzeyden gelen güneyli 2011-10-06  01:38

çok çoook uçuk 😀

murat 2011-09-28  18:32

doğan kardeş çığır açıyor demişin insanın beyninde ne çığırı psikolojm bozuldu benim!

mehmet emin karagöz 2011-08-30  00:47

izlemeyen pişman olur adamda bir kişilik parçalanması nelere mal oldu 😀 😀 süper bir film bu zamana kadar 2. izleyişim neden daha fazla izlemedim acaba 😀

caner 2011-08-25  23:15

gelmiş geçmiş en iyi filmlerden biri

SERKAN 2011-08-20  22:30

ne karışık film bu ya filmi son yarım saatte anlaım vala

admin 2011-07-23  19:07

Ses Kayması yok çünkü daha önce izledim. Çok uzun partlı filmlerde arada sayfayı yenileyiniz.

Nelyus 2011-07-23  18:56

filmde ses kayması var. ama telafi edilebiliyor
çok film sitesi biliyorum ama son 2 haftadır bu site beni kendine bağladı 🙂 teşekkürler yetkililer..

dogan 2011-04-09  06:13

Sinema tahinin en iyi filmi bence.yeni bi çıgır açıyor insanın beyninde…

Spoiler Ekle

Benzer Filmler

Şanslı Logan 2017 Filmi Full Hd izle
Şanslı Logan 2017 Filmi Full Hd izle Türkçe Altyazılı IMDB 7.3
Görünmeden Yürümek Bronte Kardeşler Filmi izle
Görünmeden Yürümek Bronte Kardeşler Filmi izle Türkçe Dublaj IMDB 7.5
Lady Macbeth izle 2016
Lady Macbeth izle 2016 Türkçe Dublaj IMDB 6.9
Woodshock 2017 Türkçe Altyazılı izle
Woodshock 2017 Türkçe Altyazılı izle Türkçe Altyazılı IMDB 4.8
Kidnap 2017 – Anne Filmi Türkçe Dublaj izle
Kidnap 2017 – Anne Filmi Türkçe Dublaj izle Türkçe Dublaj IMDB 5.9
Evin Önünde Cinayet Filmi Hd izle
Evin Önünde Cinayet Filmi Hd izle Türkçe Dublaj IMDB 6.8