google'de ara Gececi – Avant L’aube izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça

Fragman izle Tek Parça OK OK-RU
Gececi – Avant L’aube izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça

Gececi – Avant L’aube izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça

Yönetmen : Oyuncular : Filmin Türü : 2011 Filmleri, Dram Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler Ülkesi ve Yapım Yılı: - Süresi : (Dakika) IMDB Puanı : 6.4 Film Dili: Dublaj İzlenme Sayısı : 12044 kişi

Yorum Bölümü

Root Admin 2012-04-25  01:53

İsmi geçen siteye yük bize oranla daha az biniyor.Oylama sistemi özellikle akşam saatlerinde sitede yavaşlamaya sebep olduğu için kullanmıyoruz. Başka alternatif bulabilirsek sistemi yormayan onu koyabiliriz.Ayrıca son parta ki yanlışlığı düzelttim. Zaten filmin sonuydu…

batuhan 2012-04-25  01:16

Admin yanlis film yüklenmis !! Düzeltirseniz sevinirim tesekkurler

sansar 2012-04-25  00:17

s.a admin devamlı söyledigim gibi yine söylicem sizden istedigim yorumlarda tarih bulunması mesela yorum yapan kişi 6 aymı 12 aymı olmus bilinse daha güzel olur tşkler

tarhan ercan 2012-04-24  23:45

Olur Öyle Hatalar Admin Gelir Yakalar Allah Var Cok Iyı Ve Hızlı Calısıyolar Sizlere Sonsuz Tesekkurler Hd Filim Sitesi Cok İyisiniz !!!

orkinos 2012-04-24  21:24

Sonu çok saçma 10/3

Kenan 2012-04-24  20:59

Admin Filmlere reklam vermek gibi olmasın ama oylama sistemi getirsen daha iyi olur bence en azından filmin altında gereksiz filmden alakasız yorum çorbası olmaz ha bazen bu filmde arkadaşlar belirtmişler part sıkıntısı varmış onu hemen düzeltmişsin o yüzden bu sitenin abonesiyim başka sitelerden film felan izlemek haram oldu :)) Önerimi dikkate alırsanız sevinirim admin kardeşim şimdiden başarılarınızın devamını dilerim…

adalı 2012-04-24  20:52

filmler yanlıs

PinokyoNET 2012-04-24  19:12

Partlar yer değiştirmiş film sürekli geri atıyor ve son part tamamen başka filme ait onun dışında güzel filmdi 🙂

ugur gobekci 2012-04-24  19:02

7. pt baska bi filme ait..

Root Admin 2012-04-24  18:24

Arkadaşlar bugün arkadaşımız karıştırmış insanız hepimiz olabilir böyle şeyler düzelttim partları.

isvicre 2012-04-24  17:56

admin 7.parti ayni film degil bir bakarsan iyi olur haa bide tesekurler bize boyle guzel film ler verdigin icin

kara 2012-04-24  17:54

admin siz bu filmi izleyiptemi eklediz kardes ? filmin son partina bi bakarsaniz bastaki oynayan filimle hicbir alakasi olmadigini görürsünüz.yani filmin son parti yerine baska filimden part ekli..

ugurakin 2012-04-24  17:52

7. partta kung-fu filmi var 😀 Filmde bi part eksik mi acaba? film ortada kaldı sanki?.

firat 2012-04-24  17:51

partlar corba olmus admin

aslan 2012-04-24  17:09

bu arada filme 10 üzerinden 5 verebiliyorum ..

aslan 2012-04-24  17:08

1. ve 2. partın yeri yanlış .problem diil ama bilginiz olsun ) teşekürler

salim 2012-04-24  16:12

admin otomatik geçişte partlar karışmış.ayrıca 7.part bu filme ait değil.

Sefa demirer 2012-04-24  14:27

İlk defa ilk yorumu atyorum konusuna bakınca güzel film gibi gözküyor izlediktn sonra dşncelermi pylşcm 🙂

Spoiler Ekle

Benzer Filmler

Pottersville 2017 Türkçe Dublaj izle
Pottersville 2017 Türkçe Dublaj izle Türkçe Dublaj IMDB 5.9
Pes Etme 2017 Türkçe Altyazılı izle
Pes Etme 2017 Türkçe Altyazılı izle Türkçe Altyazılı IMDB 7.2
Noel Mirası 2017 Türkçe dublaj izle
Noel Mirası 2017 Türkçe dublaj izle Türkçe Dublaj IMDB 5.8
Barry Seal: Kaçakçı 2017 Türkçe Dublaj izle
Barry Seal: Kaçakçı 2017 Türkçe Dublaj izle Türkçe Dublaj IMDB 7.2
Aramızdaki Sözler 2017 izle
Aramızdaki Sözler 2017 izle Türkçe Dublaj IMDB 6.3
Diş Perisi 2003 izle
Diş Perisi 2003 izle Türkçe Dublaj IMDB 5.0