google'de ara Gitme: Stay Filmi izle ~ Türkçe Dublaj Full 2005

Fragman izle Tek Parça OK
Gitme: Stay Filmi izle ~ Türkçe Dublaj Full 2005

Gitme: Stay Filmi izle ~ Türkçe Dublaj Full 2005

Yönetmen : Oyuncular : Filmin Türü : 2006 Filmleri, Gerilim Filmleri, Gizem Filmleri, Psikolojik Filmler, Türkçe Dublaj Filmler Ülkesi ve Yapım Yılı: - Süresi : (Dakika) IMDB Puanı : 6.8 Film Dili: Dublaj İzlenme Sayısı : 20684 kişi

Yorum Bölümü

anarresli 2016-06-09  01:32

massizve attaack dan angel çalmaya başladığında daha bi etkileyici oldu. psikolojik filmlere trip-hop esansı çok iyi uyuyor.

Agakerim 2016-03-18  15:31

Guzel piskoloji filmi, Sonuda guzel

mehmet 2016-01-18  21:02

filmlerinizi guncelleyin cogu acılmıyor

mehmet zincirkıran 2015-10-23  13:20

teşekkür ederim ismail. sayende filmi izlemekten vazgeçtim kardeşim

berkayyyy 2013-03-13  01:47

film lazım yazacaktım

berkayyyy 2013-03-13  01:45

psikoloji sevenler için ideal.. puan 7..
ama bana bi memento veya zindan adası tarzında bır fılmzım yada 12 maymun tarzında..
bu arada emeği gecen herkese tesekkurler,sıteden cok memnunum

azime 2012-09-05  23:06

necipacat; dns ayarlarını yukarıda yazdığı gibi yapmanı öneririm. ben yaptım sorun kalmadı.

ismail 2012-09-05  23:02

Film fena değildi, arkadaşın biri filmi anlayan bana da anlatsın demiş… Sonda gördüğün kaza sonucu ölmek üzere olan gencin belki 1-2 dakikalık can çekişme anında kurguladığı hayal.. diye tanımlasam yeterli.

olimpik 2012-09-04  03:07

fena değil

necipacat 2012-09-04  01:25

admin filmleritekpart koyarsan sevinirim vkli açmıyor benim makine tşk

azime 2012-09-03  22:53

admin siteneki filmler güzel de rica etsem filmleri VK ile yüklermisin. ozman sitesinizi daha çok tercih ederim 🙂

murat 2012-09-03  20:22

mükemmel bir psikolojik film

thedoriangray 2012-09-03  19:03

ebruuu007 diyor ki:
tek bi karesini bile kaçırmadan izledim ama kafam daha da çok karıştı bu filmi anlayan biri varsa lütfen bize de anlatabilir miiii…
Film ölmek üzere olan birinin gözünün önünden geçenleri konu alıyor. dejavüler de bunu gösteriyor aslında. Ölmek üzere olan hayalleride büyük bir trajedi. beni çok etkiledi. emeğinize sağlık admin..

simge 2012-08-16  08:28

bence çok güzel bir film…. harika bu ikinci izleyişim izlerken düşündüren filmler favorim olmuştur…..

mystery24 2011-11-29  16:52

psikolojik gerilim turunde akilda kalacak filmlerdendi.ryan gosling varsa o film olmustur zaten.filmin son 2-3 dk.sinda cozuluyor her sey,muhtesemdi..

ebruuu007 2011-11-06  04:15

tek bi karesini bile kaçırmadan izledim ama kafam daha da çok karıştı 🙂 bu filmi anlayan biri varsa lütfen bize de anlatabilir miiii…

_GC_ 2011-10-19  03:42

gizem öğesinin sıkça yer aldığı bir film, sonunu merak ettiren tarzda 😉

KARANLIK 2011-10-14  09:01

5 eh işte,,,

kubra 2011-10-13  06:44

çok fazla beklenti içinde olmayın benım gıbı hayal kırıklıgına ugrayabılırsnz :)) 10/4

güray 2011-10-10  05:10

ilginç bi yapım olmuş dikkatiniz kuvvetliyse izleyin derim ..tşkler admin

rıza 2011-10-09  23:29

10 üzerinden 4..tşk ler admin emeyinize.
vaktiniz bolsa izleyin.vasatın üzerine çıkmamış bence

Spoiler Ekle

Benzer Filmler

Barry Seal: Kaçakçı 2017 Türkçe Dublaj izle
Barry Seal: Kaçakçı 2017 Türkçe Dublaj izle Türkçe Dublaj IMDB 7.2
Aramızdaki Sözler 2017 izle
Aramızdaki Sözler 2017 izle Türkçe Dublaj IMDB 6.3
Diş Perisi 2003 izle
Diş Perisi 2003 izle Türkçe Dublaj IMDB 5.0
Aşk Dersi Filmi izle
Aşk Dersi Filmi izle Türkçe Dublaj IMDB 7.3
Hayatın Hakkını Ver Filmi izle
Hayatın Hakkını Ver Filmi izle Türkçe Dublaj IMDB 5.8
Dangal 2016 izle – Hint filmi Aamir Khan
Dangal 2016 izle – Hint filmi Aamir Khan Türkçe Dublaj IMDB 8.6