!-- BEGIN ADVERTSERVE CODE -->

google'de ara Harry Potter ve Melez Prens izle ~ Türkçe Dublaj HD


Harry Potter ve Melez Prens izle ~ Türkçe Dublaj HD

Harry Potter ve Melez Prens izle ~ Türkçe Dublaj HD

Yönetmen : Oyuncular : ,, Filmin Türü : 2010 Filmleri, Aksiyon-Macera Filmleri, Boxset Filmler, Fantastik Filmler, IMDB 7+ Filmler, Türkçe Dublaj Filmler Ülkesi ve Yapım Yılı: 2009 - İngiltere Süresi : 153 (Dakika) IMDB Puanı : 7.5 Film Dili: Dublaj İzlenme Sayısı : 50840 kişi
Harry potter ve Melez Prens film konusu: Voldemort hergeçen gün biraz daha güçlenmekte ve Harry Potter'in etrafında ki çemberi daraltmaktadır.Hogwart okulu artık güvenli değildir. Harry bir yandan bu savaşa hazırlanırken diğer yandan aşık olmanın verdiği heyacanla başetmeye çalışmaktadır...Harry Potter and the Half-Blood Prince

Yorum Bölümü

Hermonie 2017-07-16  11:36

Üzerine basılı tutunca ” videoyu indir ” yazıyor .

selman 2013-03-15  00:47

çok güzell teşkler

vurkadehi 2012-09-05  05:08

Ses kayması var düzeltirseniz. Ses erken ya da geç gelio anlıyamadım :S

mert 2012-08-16  13:14

part 5 açılmıyor admin

erman 2012-06-10  14:39

selam emegınıze saglık

ibrahim 2012-06-10  13:59

=) dublaj ile konuşmalar arasında bir senkronizasyon bozuğu mu var bana mı öyle geliyor dicem ama baya var halledebilir misiniz_

harry potter 2012-05-07  13:03

film güzel sitde güzel hiç duraklamıyo

emre 2012-04-24  06:39

partlı sistemde izleeyin

admin 2012-04-23  16:19

Bizde zaten indirme linki yok. Ama illa indireceğim diyorsanız IDM programı kullanın.

çiçek 2012-04-23  16:14

indiremiyorum

çiçek 2012-04-23  16:12

indiremiyorum lütfen yardım edin!

nagihan 2012-04-22  11:32

admin 2. part yarıda bitiyo bi el atsan diorum

SümükLee 2012-04-16  16:47

Sağolun Emeğinize sağlık.. Bence en güzel yeri 6.parttaki kıskaç bölümüydü 😀 kıtkıtkıt 😀 😀

ilayda ipek 2012-04-08  22:55

bencede harmonie harry ile olması çok güzel olur. bence süper bir film bir günde tam üst üste 4 bölümünü izledim…

pelin acartürk 2012-03-30  20:41

allahım hepsi çok güzel vveee manyak keşke hiçç bitmeseydi ölüm yadigarları 2 de resmen ağlamıştım biiti diye ama fazgeçemem harry dan hemmde aslaa çokk seviyorumm çocukluğum harryle getii yha oouff amann tanrım

özlem 2012-03-24  23:06

admın 1,bolumun yarısında takılıyo
napmam lazım

melikes 2012-03-24  22:19

harry potter serisini baştan sona izlemeye başladım aşırı bağımlılık yaptı çoooook güzel son bölümden sonra napıcam hiç bilmiyorum ama ben felsefe taşı ile sırlar odasının daha çok sevmiştim

aslıhan 2012-03-21  21:08

çok güzel sonlarında ağladım 10 numara değil 1000 numara

emre 2012-01-08  11:07

varya hayatımda en güzel film heryy potter görünüşü 1 numara saolun emeğiniz boşa gitmesin saol admin

sefa 2012-01-01  23:05

part 2 donuyor

ToPRaK 2011-12-26  15:38

Gerçekten Çok Güzel

isim 2011-12-25  15:41

bu aralar butun fılmlerde donma yasıyorum nedenı ne olabılır yardımcı olucak varmı ?

başak 2011-12-20  18:47

neden açılmıyo ya

ada 2011-12-16  22:55

5. partta 17.39da takılıyor devamı gelmiyor

OGUZ 2011-12-16  06:21

ses onden gelıyo bende nıye ole yaw

yusufseha 2011-12-05  12:37

süper sorunsuz acıldı butun partlarında sorun yog

stelaa 2011-12-03  21:28

part 2 açılmıyo 🙁

halil 2011-11-13  03:03

admin site bi harika su fılmlere birde hem partlı oto gecıs hem tek olarak yuklesen yeterlıdır tek olarak bunu yuklermısın

melihat 2011-10-29  20:30

çok teşekkürler harikaydıı…

MoNaRcH 2011-10-21  11:10

Film gayet güzel di sitede öyle admın eline sağlık 😀

osman çevik 2011-10-19  17:41

Admın acaba rica etsem tek part secenegını eklermısın filmi indirmek istiyorumda

yunus 2011-10-16  19:48

bı gun ben de sıhır guclerıne erısırsem eger,tehlıkelı olaylardan kaçıcam. neden mi? eger merak edıyorsanız benımle irtibada gecin. hazırlayanların elıne saglık!!! BEN SIHIR MERAKLISIYIM 😀

Aliçççç 2011-10-06  18:57

ellerinize saplık 10 numara olmuş

admin 2011-10-05  18:19

Yenilendi.

onur 2011-10-05  17:19

5.part ve 6. part
çalışmıyor

onur 2011-10-04  01:27

5.part açılmıyorr!

sorlee1 2011-10-02  03:54

film ve kalitesi çok güsel ama bazı partları acamadım 5 ve 8 partlar acılmıyor

halil 2011-10-01  08:37

6.ve 8.partlarda sorun var kardesim bizahmet ilgilenirsen cok memnun olurum simdiden saol

crystal 2011-09-27  19:53

seriden ağladığım tek bölüm 😀

admin 2011-09-24  15:50

düzeltildi.

ceylan 2011-09-24  14:25

6. part açılmıyor ilgilene bilir misiniz.?

admin 2011-09-14  20:43

bir sorun yok.

Şinasi 2011-09-14  13:36

açılmıoyo admın bey

admin 2011-09-09  16:47

Bir sorun yok açılıyor.

gülen 2011-09-09  15:17

ya melez prens açılmıyo bi bakarsanz sevinrm …(((

admin 2011-08-25  15:19

Dün iki tane facebook hesabımız silinmiş. Malesef o hesaplarda bulunan filmlerde silindiler. Zamanla yenileyeceğiz.

Mert 2011-08-25  14:29

Filmi izlemek için tıklayına basıyorum ama yinede çalışmıyo

arimaya 2011-08-15  18:02

Site site gezmekten bıkmıştım.Seste görüntüde çok iyi teşekkür ederim.

y.s.Y.o 2011-08-14  17:12

tesekkurler HARRY POTTER !!!!!!!!

Mehmet Emin 2011-08-05  18:44

çok sağolun.Ellerinize sağlık.Keşke Hermonıone Harry ile olsaydı

uçan hollandalı 2011-07-26  21:12

çok güzeldiii 10/7 şimdi ölüm yadigarların geçiyorum hadi bakalım tekrar söylüyorum şuana kadar en iyisi bence ateşka değidii çok eğlenceli idi… 😀

keylogger00 2011-07-16  18:42

allah razı olsun elinize soğlık mükemmel site

birtan 2011-07-15  22:50

teşekkürler ve çpk ii siteniz var

admin 2011-07-15  22:06

Düzeltildi çalışıyor.

birtan 2011-07-15  22:04

ikisinde de video açılmıyo bakabilir misin admin

guzzi 2011-07-10  02:56

görüntü kalitesi mükemmel her part sorunsuz çalışıyor ellerinize sağlık

fatih 2011-07-06  01:22

çok sağolun emeğinize sağlık

Spoiler Ekle

Benzer Filmler

Kasım Suçluları 2017 Filmi Türkçe Dublaj izle
Kasım Suçluları 2017 Filmi Türkçe Dublaj izle Türkçe Dublaj IMDB 5.2
Masumiyetin İntiharı Filmini Tek parça Full Hd izle
Masumiyetin İntiharı Filmini Tek parça Full Hd izle Türkçe Dublaj IMDB 7.2
Sieranevada 2016 Filmini Türkçe Dublaj izle
Sieranevada 2016 Filmini Türkçe Dublaj izle Türkçe Dublaj IMDB 7.6
Aile Babası izle – A Family Man 2017
Aile Babası izle – A Family Man 2017 Türkçe Dublaj IMDB 6.5
Testere 8 Jigsaw Efsanesi izle – Jigsaw 2017 Full Hd
Testere 8 Jigsaw Efsanesi izle – Jigsaw 2017 Full Hd Türkçe Dublaj IMDB 6.2
Bıçak Sırtı 2 – Blade Runner 2049 Türkçe Dublaj izle
Bıçak Sırtı 2 – Blade Runner 2049 Türkçe Dublaj izle Türkçe Dublaj IMDB 8.3