!-- BEGIN ADVERTSERVE CODE -->

google'de ara İşte Spartalılar Türkçe Dublaj izle / Tek Parça HD

Fragman Tek Parça OK


İşte Spartalılar Türkçe Dublaj izle / Tek Parça HD

İşte Spartalılar Türkçe Dublaj izle / Tek Parça HD

Yönetmen : Oyuncular : Filmin Türü : Filmler, Komedi Filmleri, Savaş Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler Ülkesi ve Yapım Yılı: - Süresi : (Dakika) IMDB Puanı : 2.4 Film Dili: Dublaj İzlenme Sayısı : 79235 kişi

Yorum Bölümü

umut 2016-07-23  11:38

komik 😀

Nick 2016-07-14  19:42

Manyak mısınız lan ? Filme saçma diyor. Filmin özelliği o zaten saçma ki güldürüyor. 300 spartalıların alay filminde mantık arıyorsanız zaten siz mantıksızsınızdır.

Alican 2016-04-26  16:49

komik ya 🙂

nsks 2015-10-17  20:47

Bu kadar saçma bi film grmedim

sedat aslan 2015-03-11  20:35

hayatımda bukdr gulmemştm 😀 yarıldm gulmekten hahahaahha

cengiz 2015-03-08  00:15

fena dalga geçmişler ama iyi reklamda almışlar yani

göztepeli 2013-09-13  23:59

saçma da olsa komedi yani izlemeye değer 😀

Replay 2013-08-04  03:28

Keşke başka film izleseymişsinde böyle gereksiz yorum yapmasaymıssın.Neyse gayet güzel film arkadaslar Scary Movie Tarzı gerçekten güzel bi film Tavsiye ederim.

zaman kaybı 2013-08-01  06:39

İZLEMEYİN RESMEN ZAMAN KAYBI COK YAPMACIK VE SACMA İZLEDİGİM İÇİN ÇOK PİSMANIM KESKE BASKA Bİ FİLM BULSAYMIŞIM

Aqu 2013-07-31  19:04

yarıldım ya çok iyi. 😀

-PROLMRS- 2013-07-22  18:56

Arkadaşlar olumsuz yorumlara bakmayın gerçekten çok güldümm süpper bi filmm izleyin bişe kaybetmezsiniz.

AFD 2013-07-22  02:42

Beyler Gayet güzel film izlerken Karnıma agrılar girdi (diyolarkı sacmalık 1 kere bile gülmediysen intihar et hayattan sogumussun sen )

Serkan 2013-07-21  03:51

evet komediden anlamıyorsan ve emek hırsızıysan harika bir film kesinlikl tavsie etmiorum sadece saçmalık puanından belliydi zaten eleştirmek için izleidm zor katlandım

AHMET 2013-07-17  18:55

yarım saatten fazla dayanabilirsen ödül vercm 😀

stephen 2013-07-15  04:16

kesinlikle

stephen 2013-07-15  04:15

son derece kötü, komik değil izlemeyin aptal eder böyle filmler, kesinlikle izlemeyin… sıradışı bir saçmalıkta ,komedi film türüyle alakası yok.

Tamer 2013-07-13  11:59

Baya Eski Film Olmasina Rahmen 50 Kere İzledim 51 De Gülmedim Bidaha 😀 İzleyin Vakit Kaybi Degil

caaN 2013-07-13  04:20

gerçekten puanla alakası olmayan bir film kesinlikle izleyin izletin ..mükemller 7.5/10 verirrdim

qimysal 2013-07-12  22:03

izlemeye değer bi film. ne kadar da güzel bi filmi Ti ye alsalarda emeğe saygı .. komedi açısından gerçekten güzel bi film ..

EKREM 2013-07-12  16:54

Sabah erken kalkdım karnım acıktı zamn geçmesi için izlicem bakalım güzelmi. 😛

Sansür 2013-07-12  16:02

Sansürü kaldırsak daha iyi olur AS:DAD:

servet 2013-07-12  14:29

imdb puanları 7.5 ve üstüyse veya 2.5 ve altıysa o film izlenir demektir.

Asker 2013-07-12  14:14

izlemeye deyer

Serkan 2013-07-12  13:14

film saçma olabilir ama spartalıların gerçek hikayesini anlattığı kesin 🙂

Halil 2013-07-12  01:58

Basit ve saçma film

tugra 2013-07-11  22:56

zamana yazık

Nicolas Cage 2013-07-11  22:29

300 Spartalılar Filmi ile Dalga Geçilmiş Resmen Fakat Olayları Komedi Tarzında Anlatmışlar Zamanınızı Değerlendirebileceğiniz Vasat Bir Film

serdar vardal 2013-07-11  19:42

HİÇBİR KOMEDİ FİLMDE BU KADAR GÜLDÜĞÜMÜ HATIRLAMIYORUM IMDB PUANINA ALDANMAYIN İZLEMEYEN HAYATININ HATASINI YAPMIŞ OLUR. TEŞEKKÜRLER ADMİN

aaaaaa 2013-07-11  19:17

Agır işsiz bunlar

yorumcu 2013-07-11  18:49

fılım super komık

KeKoOo 2013-07-11  16:45

Kesinlikle İzlemenizi tavsiye ederim bu oruçta tam çok iyi qiden bir film bence..

NickYooq 2013-07-11  16:03

Bune lan 😀

Spoiler Ekle

Benzer Filmler

Bıçak Sırtı 2 – Blade Runner 2049 Türkçe Dublaj izle
Bıçak Sırtı 2 – Blade Runner 2049 Türkçe Dublaj izle Türkçe Dublaj IMDB 8.3
Goodbye Christopher Robin 2017 Filmi Tek parça izle
Goodbye Christopher Robin 2017 Filmi Tek parça izle Türkçe Dublaj IMDB 7.2
Kurşun Yağmuru Filmi Tek parça Hd izle
Kurşun Yağmuru Filmi Tek parça Hd izle Türkçe Dublaj IMDB 6.1
Salaklar Prensi Robin Hood Tek parça Hd izle
Salaklar Prensi Robin Hood Tek parça Hd izle Türkçe Dublaj IMDB 6.7
Zihin Patlaması 2016 Filmi Tek parça izle
Zihin Patlaması 2016 Filmi Tek parça izle Türkçe Dublaj IMDB 3.1
Janoskians Asılsız ve Anlatılmaz izle
Janoskians Asılsız ve Anlatılmaz izle Türkçe Dublaj IMDB 5.3