google'de ara John Carter 2012 Filmi izle – TR Altyazılı Tek Parça

Fragman izle Tek Parça VK
John Carter 2012 Filmi izle – TR Altyazılı Tek Parça

John Carter 2012 Filmi izle – TR Altyazılı Tek Parça

Yönetmen : Oyuncular : Filmin Türü : 2012 Filmleri, Aksiyon-Macera Filmleri, Fantastik Filmler, Türkçe Altyazılı Filmler Ülkesi ve Yapım Yılı: - Süresi : (Dakika) IMDB Puanı : 7.0 Film Dili: Altyazı İzlenme Sayısı : 18831 kişi

Yorum Bölümü

tncy 2012-04-24  13:00

site iyi yere gelecek

tncy 2012-04-24  12:59

site cok güzel

tolll 2012-04-24  11:18

elinize sağlık

atlasnirvana 2012-04-23  22:41

görüntü kötüydü ama o ragmen heyacanla izledim teşekkürler…

emre 2012-04-23  19:20

sinema çekimi olsada film muhteşem,teşekkürler admin 😀 Emege Saygı

arif 2012-04-23  13:39

Güzel Film, Avatarvari

dandanakan 2012-04-19  15:40

eline sağlık admin

canan 2012-04-17  21:11

film gerçekten çok güzel,değişik bir konu..ama görüntü okadarda güzel değilmiş yinede izledim tşkler..

silent 2012-04-17  03:47

filimin nasil bittiğini anlayamamadım :))

kanoglu 2012-04-17  02:16

senoryo güzellll

evarol 2012-04-14  14:16

ellerine sağlık gerçekten de süper bir film herşeye rağmen izlenilmeye değer bir film hiç sıkılmadan kendinizi filmin işleyişine bırakıyorsunuz ve nasıl bittiğini bile anlamıyorsunuz..

oytun 2012-04-14  12:30

varya dünyanıjn en saçma filmiiiiiiiiii

KumKum 2012-04-14  12:22

Çok güzel izlerken keyif alabileceginiz bi film

Tşk admin…

SALİH 2012-04-14  04:41

ayrıca Titanların öfkesi bunu 10 a katlar 2 ile çarpar para verde git sinemada 3 boyutlusunu izle gözün film görsün

SALİH 2012-04-14  04:36

KaransatTavsan kardeşim anlamlı ve sacma sapan yunan mitolojisi ni konu alan titanların öfkesini eleştiriyorsun da nasıl bi yorumdur bu anlamadım ya bende bi sorun var yada sen türkceyi daha yeni ögreniyorsun ayrıca titanların öfkesi sana sacma geliyorda Cohn Carter çok mu mantıklı geldi sen Fantastic bilim kurgu filmleri izleme bence 😉

memoli46 2012-04-13  23:34

film iyide sinama cekimi yaramazz.

Bacardi 2012-04-13  23:22

hocam sinema çekimide olsa mühim olan filmin ne zmn gösterime girdiğidiir dvd si çıkmamış bi filmi bize izlettiğin için tşk.ler admin sitenin kalitesini düşüren değil yükselten hareketler bunlar

toygar 2012-04-13  23:01

neden cince alt yazı mevcut acaba turkceyle birlikte

ayhankrdmr 2012-04-13  21:34

gercekten guzel bir film

DekcarC 2012-04-13  20:52

sacmaliga bak ilk marsa dustugu anda yaratigin dedigi laf sen ne tur bi yaratiksin diyor ayni gezegende jhon cartere benzeyen binlerce kisi var hicmi gormemis insanda ne tur bi yaratiksin diyor 10 uzerinden 0 kapadim hemen

mehmet akif 2012-04-13  16:49

o kadar da iyi değil.

KaransatTavsan 2012-04-13  16:39

Tıtanların ofkesınden bın kat ıyı anlamlı yunan mıtolojısını fılme dokup sacma sapan hıkayelerle konu almıs bır fılme ıyı dıyen buna KESINLIKLE MUCIZE DEMESI LAZIM AKLI KIT DEILSE . Gercektende guzel yapımda emegı gecen herkese tesekurler.

ismim 2012-04-13  13:28

hocam sinama cekimi koymayın ya bu siteye yakışmıyor ama güzel film eminmi 😉

efsaneyolcu 2012-04-13  09:30

…sinema çekimi bu film hd kalikesinde olsa izlenmeye değer güzel bi film ama sinema çekimi olması kötü…

SALİH 2012-04-13  06:54

Bu filmin yapımcı şirketi nin bu filme yaptıgı masrafı karşılamadıgı ve batmanın eşigine geldiginin haberini görmüştüm çok saçma ya film çok güzel bence nasıl tutulmamışki Titanların öfkesi kadar başarılı bi yapım bence kesinlikle izlenir tabi HD TÜRKCE DUBLAJ I cıktıgında;)

supernaturalll 2012-04-13  05:15

10 numara film zaman kaybı vs dicekler şeyimi öpebilir =)

Tolgahan Aslanaga 2012-04-13  05:07

Dostum Adamın Dibisin.! bekliyordum ve sonunda yukledin. eyw

Alpacinomaniak 2012-04-13  05:00

kesinlikle izleyin..mukemmel film..sinema cekimi oldugu sizi yaniltmasin gayet diget sorunsuz guzel sekilde ileyebilirsiniz..ama yok ben HD kalitesi yuklensin ozaman bakicam dersenizde siz bilirsiniz..ama goruntu yinede cok ii..emegi gecen tum arkadaslari tebrik ediyroum tesekkurler..film gercekten cok guzel

alemojo 2012-04-13  03:00

bu film i sinemada izlemistim mükemmel ve sürükleyici bi film izlemeyen herkesin izlemesini tavsiye ederim tskrler bu arada ben bi daha izlicam :)… 10/9

DewiL 2012-04-13  02:47

2 Aydır Bu Site Film İzliyorum Ve artık Yorum Atıcam Gercekden Hak edıyosun sitendeki tum reklamlara Tıkladım Kazankı Bu site kapanmasın

Joy 2012-04-13  02:00

sinema çekimi izlenmez…

Ilias 2012-04-13  01:45

guzel film izlemeye deger ama hani buuk beklentiler icinde olmayin

ercccan 2012-04-13  01:40

Teşekkürler admin beklediğim bi filmdi..

lazuli 2012-04-13  01:37

Kesinlikle izleyin güzel film…

metalmaster 2012-04-13  01:28

admin sinema çekim film koymazdın görüntü çok kötü izlemeyip biraz daha beklemek lazım yinede emek için teşekkürler.

deathless 2012-04-13  01:24

izlemeden sorayım dedim sizce nasıl..

kafkas kartalı 2012-04-13  01:22

BU FİLMİ BEKLİYORDUM TEŞEKKÜRLER ADMİN

dark 2012-04-13  01:01

Sinema cekimi mi ? Sinema cekimi ise bu siteye hic yakışmaz kalitesi diye buradan izliyoruz

Spoiler Ekle

Benzer Filmler

Gantz O Türkçe Dublaj izle
Gantz O Türkçe Dublaj izle Türkçe Dublaj IMDB 7.3
Kızıl Ejder 1994 Filmi izle
Kızıl Ejder 1994 Filmi izle Türkçe Dublaj IMDB 6.4
Jodhaa Akbar Tek parça Hd izle
Jodhaa Akbar Tek parça Hd izle Türkçe Dublaj IMDB 7.6
Amerikan Ninja Tek parça izle
Amerikan Ninja Tek parça izle Türkçe Dublaj IMDB 5.4
Martian Land – Mars 2015 Tek parça izle
Martian Land – Mars 2015 Tek parça izle Türkçe Dublaj IMDB 2.3
İkili Oyun 2011 Türkçe Dublaj izle
İkili Oyun 2011 Türkçe Dublaj izle Türkçe Dublaj IMDB 5.9