!-- BEGIN ADVERTSERVE CODE -->

google'de ara Martyrs – İşkence Odası Filmi HD izle {Türkçe Dublaj}


Martyrs – İşkence Odası Filmi HD izle {Türkçe Dublaj}

Martyrs – İşkence Odası Filmi HD izle {Türkçe Dublaj}

Yönetmen : Oyuncular : Filmin Türü : 2008 Filmleri, Gerilim Filmleri, Gizem Filmleri, IMDB 7+ Filmler, Korku Filmleri, Psikolojik Filmler, Suç Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler Ülkesi ve Yapım Yılı: - Süresi : (Dakika) IMDB Puanı : 7.0 Film Dili: Türkçe Dublaj İzlenme Sayısı : 89131 kişi

Yorum Bölümü

Yasemin 2017-12-16  03:19

Aşırı sinir bozucu. İşkence izlemeyi sevenler izlesin.

şule 2017-12-03  03:01

SAÇMA SAPAN YORUMLAR YAPAN FİLMDEN ANLAMAZ. DAHA YAZI YAZMAYI BİLE BECEREMEYEN KÜLTÜRSÜZ TİPLERİN Aİİİ BU FİLM ÇOK İĞRENÇ HİÇ BEĞENMEDİN YOK YAPIMCI KABIZ DEĞİŞİK FİLM ÇIKARMAYA ÇALIŞIYO DİYE DENYO DENYO KONUŞAN TİPLERE BAKMAYIN. FİLM TAM ANLAMIYLA MUHTEŞEM. KÜLTÜRSÜZ SİNEMADAN BİR HALT ANLAMAYAN TİPLERİN YORUMUNA BAKMAYIN. İYİ SEYİRLER…

Adam 2017-10-15  07:48

Film acayip rahatsız edici, tavsiye etmiyorum izlemeyin.

Efsanee 2017-02-05  13:12

Tek kelime ile film bi kac sapik zenginlerin oyun arayisi millet acidan ölmüs yazacak cok sey var ama emege saygi

hasan 2016-10-21  02:16

10 üzerinden 7 oldukca iyi bi puan oluyor filmi begenmeyıp o sekıl bi puanlama nasıl yapıyorsun

sercan 2016-07-23  02:54

admin vk tam ekran olmuyor diğeride kırık açılmıyor güncellersen kaç gündür dönüp dolasıp bu filme geliyorum

HAMZA 2015-05-13  08:20

İLK BAŞLARDA KORKU-GERİLİM GİBİ GÖZÜKSE DE SAKIN ALDANMAYIN.. FİLMİN YARISI 10/6, GERİ KALANI 5 PARA ETMEZ.. NE KONUSU, NE SONU.. OTEL FİLMİNDEN ALINTI.. HATTA COPYFACE =)

gamze 2015-05-05  18:11

ıyyyyyyyyyyyyy

erdal 2015-02-15  06:05

Kimse fark etmemiş her halde konu su ile film in alakası yok film e gelince zaman kaybı olduğunu düşünmüyorum 10/7 hak eder

sedat 2013-09-06  04:21

109 numara beş yıldız bir film imdb hakkını vermiş zaten filmden anlamayan yorumculara aldırmayın ve izleyin biraz daha güzel olsa oscarlık olurmuş zaten

ahmet b t 2013-08-17  01:36

şahane sinir problemi olanlar izlemesin

göktug 2013-08-16  19:29

bu siteden 1 senedir film baskıyorum ama yorum yapmamıştım hiç bi filim bukadarmı kötü olur hiçbir amaçsız boş bir filim kesinlikle bir amaç veya birşey anlatmıyor uyumak isteyen bu filmi açsın filim okadar kötüki uykunuz gelir bu filme güzel diyenleri kınıyorum boykot..

abdulkadir 2013-08-07  16:03

film sonunda merak ettiğiniz cevabı bilmediklerinden soru işareti ile bitiyor film amaç belli ölümle yasam arasında bırakılan bir insanın son anındaki yasadıklarını öğrenmek tabi saçma bir konu ancak ilginç

birol 2013-08-06  05:46

izlemeyin sadece soru işareti bırakıyo en önemli olayın cevabı yok filmde

guest 2013-08-06  04:04

çok soru işareti bıraktı yaw
anlayan varsa yorum yapsın

guest 2013-08-06  03:57

iyide kız ne dedi ?
yaşlı kadın ise şüphelenmeye devam et diyor ben tam anlamadım sonunu

kinkus 2013-08-06  02:15

iki sene önce yorum atmıştm bu filme yine atıorum sakın kaçırmayın böle bi film izlemednz daha önce…korku gerilim dram kan gözyaşı acı…hepsini yoğurup bu filmde birleştirmişler…izleyin hak vereceksiniz.

espanyol 2013-08-06  01:10

lan arkadas ne deli film boyle yav vakti olan herkes izlesin arkadaslar manyak bi sey saol admin 10 numarasin

Eray 2013-07-20  12:18

İyi film.Bu tarzdan hoşlanmayanlar için ağır gelir………..

Sina Utku 2013-07-13  20:05

son zamanlarda izlediğim gerilim filmlerinin en muhteşemlerinden.. vaktiniz varsa kaçırmayın..

the kaf 2013-07-10  01:17

öbür dünyanı gördünmü ?
ateistlere o yaşlı ve gözlüklü karının işkence görmüş kızdan aldığı cevap kapak olmuş her halde

akasya 2012-04-09  00:14

ne bu simdi yani.

teke 2012-03-17  17:18

güzel olduğunu düşünmüyorum, sadece ilginç bi film yapmak için kabız bir yapımcının ıkınması gibi geldi bana

karanlık 2011-12-30  11:41

ilginç….ve işte gerilim-psikoloji buna denir…

forza_ts 2011-12-28  02:59

karaya katılıyorum berbat bir film zaman kaybı sadece…

merve özel 2011-12-04  02:20

çok etkilendim bende istiyorum o işkenceden 😀

gezgin 2011-11-18  17:17

Hayatımda izledigim en degişik korku gerilim filmiydi..Sonuna kadar izlerseniz verdigi meşajı hayretler içerisinde anlayacaksınız..Kesinlikle izleyin arkadaşlar 9/10 bence..Teşekkürler admin

askoyunu 2011-10-16  21:44

güzel film

yasaklı 2011-10-15  18:51

filmı ızleyemedım ses kayması var arkadan sureklı gecmıs bolumlerın sesı gelıyo ızledıgımdende bısı anlayamıyorum

kinkus 2011-10-13  20:42

müthiş harika süper muazzam bir film…herkese tavsiye ederim.

mcee 2011-10-09  02:35

farklı bir film, kesinlikle kötü değil,
adminn kardeş eline sağlık

sinyor_25 2011-09-02  21:34

müthiş bir film herkezın ızlmesını tavsıye ederım.tabı beynıne guvenen ınsanların ozellıkle

hakan 2011-08-18  22:02

sapkın pislikler izlemeyin derim boşa vakit kaybı

gözde 2011-08-03  19:02

harika bi filmdi oof lanet olsun nası işkence yapıolr :/ 🙂

emre 2011-07-18  16:09

harika film siz bakmayın karaya 😉

kara 2011-07-18  04:38

cok sacma sapan bir film kesinlikle vaktinizi harcamayin

ecehan güzel 2011-07-01  19:28

çok güzel bir film.

Spoiler Ekle

Benzer Filmler

Libertador 2013 Filmi izle
Libertador 2013 Filmi izle Türkçe Dublaj IMDB 6.9
’93 Yazı 2017 izle
’93 Yazı 2017 izle Türkçe Altyazı IMDB 7.4
Recovery 2016 izle
Recovery 2016 izle Türkçe Altyazı IMDB 4.6
Üvey Kız Kardeşler 2018 Filmini Tek parça izle
Üvey Kız Kardeşler 2018 Filmini Tek parça izle Türkçe Dublaj IMDB 6.3
Açık Ev 2018 Filmini Türkçe Dublaj izle
Açık Ev 2018 Filmini Türkçe Dublaj izle Türkçe Dublaj IMDB 7.6
Tadeo Jones 2: Hazine Avcısının Maceraları ve Kral Midasın Sırrı izle
Tadeo Jones 2: Hazine Avcısının Maceraları ve Kral Midasın Sırrı izle Türkçe Dublaj IMDB 6.2