google'de ara The Bourne identify izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça

The Bourne identify izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça

The Bourne identify izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça

Yönetmen : Oyuncular : ,, Filmin Türü : -2005 ve Öncesi, Aksiyon-Macera Filmleri, Boxset Filmler, Editörden, Gizem Filmleri, IMDB 7+ Filmler, Matt Damon Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler Ülkesi ve Yapım Yılı: 2002 - ABD Süresi : 115 (Dakika) IMDB Puanı : 7.8 Film Dili: Dublaj İzlenme Sayısı : 24373 kişi
Geçmişi olmayan adam 1 film konusu: Bir balık teknesi denizde yarı baygın yatan bir adam bulur. Kendine gelen adam hiç bir şey hatırlamamaktadır. Ancak silah kullanmayı,dövüşmeyi ve diğer dilleri konuşmayı bilmektedir. Jason Bourne isimli genç adam kim olduğunu öğrenmeye çalışacaktır... The Bourne Identity 2002

Yorum Bölümü

özcan 2017-08-23  17:33

mükemmel ötesi.paylaşım için teşekkür ederim,elinize sağlık kolay gelsin.

palulu 2012-04-24  22:51

züpper bi film herkese benden tavsiye.

blackscorpion 2012-03-20  23:07

siteniz harika, herkese tavsiye ederim.

by volf 2012-01-08  18:24

fıransızların filmlerinden biri saçma sapan tam bir zaman kaybı

müh42 2011-12-24  06:57

admin biraz takılarak ilerliyor gibi flim donma yaşanıyor gibi.bu arada flim fena değil di güzel.

erdem 2011-12-23  20:51

kesinlikle mükemmel bir seri. tekrar ve tekrar izlettiriyor.

EmrE 2011-12-22  18:16

bu filmin serisini beğeniyle izleyebilirsiniz.

erdi 2011-12-22  05:56

mükemmel ötesi film budur ! daha öncede izlemiştim ama film kendini tekrar izletiyor şiddetle tavsiye ederim zaten matt damon’un boş filmini bulamazsınız 😉

saem 2011-12-22  04:54

Elinize sağlık her film izliyeceğimde bu siteye giriyorum.

alper 2011-12-19  05:24

emeğinize sağlik arkadaşlar reklamlara hergün tikliyorum

erdi 2011-12-18  02:12

aynen neyi ?:D

bayram 2011-12-17  10:35

güzel flim gercekten paylaşım için tşk

frt_sk 2011-12-17  04:17

şimdiye kadar gördüğüm film sitelerinde en iyisi bu şüpheniz olmasın

zamiq 2011-12-09  22:17

sağlam superdi

Isak 2011-12-09  15:25

fimin yarisinda gelir filmi satin al onu legv ede bilmessen admin

Tankz 2011-12-09  03:13

admin gitti mi o film anlamadım ne zaman kaçag gider öbürü? yüklenince a t güzel izledim adı ring rong

admin 2011-12-07  15:41

Neyi yakıştıramadığınıda yazsaydın daha iyi anlardık.

fuzinnes 2011-12-07  01:11

Güzel bir filmmiş izlemenizi tavsiye ediyorum.

Teşekkürler admin.

levent 2011-12-06  18:49

teşekkürler

emn 2011-12-06  16:34

hiç yakkıştıramadım !! bu siteye hiç hiç yakıştıramadımmmm!

Spoiler Ekle

Benzer Filmler

Kara gün izle – Patriots Day 2016
Kara gün izle – Patriots Day 2016 Türkçe Dublaj IMDB 7.4
Totem 2017 Türkçe Dublaj izle
Totem 2017 Türkçe Dublaj izle IMDB 4.4
İntikam 2017 Filmi Türkçe Dublaj izle
İntikam 2017 Filmi Türkçe Dublaj izle Türkçe Dublaj IMDB 5.7
Martian Land – Mars 2015 Tek parça izle
Martian Land – Mars 2015 Tek parça izle Türkçe Dublaj IMDB 2.3
Beğen Paylaş Takip Et 2017 izle
Beğen Paylaş Takip Et 2017 izle Türkçe Dublaj IMDB 5.1
Cam 2017 Filmi Türkçe Dublaj izle
Cam 2017 Filmi Türkçe Dublaj izle Türkçe Dublaj IMDB 5.9