google'de ara Truman Show Türkçe Dublaj izle – Tek Parça HD

Fragman izle MAİLRU Tek Parça Op
Truman Show Türkçe Dublaj izle – Tek Parça HD

Truman Show Türkçe Dublaj izle – Tek Parça HD

Yönetmen : Oyuncular : Filmin Türü : -2005 ve Öncesi, Bilim Kurgu Filmleri, Editörden, IMDB 7+ Filmler, Romantik-Komedi Filmler, Türkçe Dublaj Filmler Ülkesi ve Yapım Yılı: - Süresi : (Dakika) IMDB Puanı : 8.0 Film Dili: Dublaj İzlenme Sayısı : 52713 kişi

Yorum Bölümü

hasan demirtas 2016-08-02  13:44

Defalarca izledim hala bıkamadım, muhteşem bir film.

zigmo 2016-04-05  14:24

ulan dürzü sen ne anlarsın filmden. git sen örümcek adam izle. örümcek kafalı. güzel film izleyin…

WhiteWalkers 2016-03-10  05:45

film gerçekten insanı egosunun nasıl olduğunu bencil insanların kendisi etrafında dönen dünyalarının olduğunu ve bunları anlatırken olabilecek en mükemmel şekilde yapmakta bence gayet başarılı bir film. Zaten ana karakter her filmde başarısını göstermiş birisi ve buradada rolunu hakkıyla yapıyor.

foxmulder 2016-03-10  00:27

dünyanın en işe yaramaz adamı dinlemeyin film süper

XANTIA 2016-01-06  01:51

Dunyann en işe yaramaz filmi hic izlemeyın vakit kaybı

ybf 2015-09-30  22:45

olur mu öyle şey! biz hiç yalan söylermiyiz sana 🙂

hell boy 2015-03-12  22:59

böyle bir şeyin benim hayatımda gerçekten var oldugunu düşündügüm zamanlar oldu

loser 2015-03-04  04:55

mukemmel

zelihafiliz 2015-02-08  22:50

puanından daha fazlasını hak eden inanılmaz ve çok güzel bir film

oya 2013-08-25  15:04

mukemmel bır fılm ve mukemmel bır ste flm zlemek için. tşk ler

teoRem 2013-07-21  22:59

ben çok sık film izlerim ama pek sık yuorum yapmam. kısaca yorumu hak etmesi için bir filmin bu kadar kaliteli olması gerekir. her yönden nitelikli bir film, kesinlikle izlenmeli…

sensastion white 2013-07-19  03:48

film içinde film. quzeld. 6 points.

Recep 2013-07-03  01:59

10 üzerinden 10-20-30 hatta 50. Mutlaka izlenmeli.

Mustafa Tolga 2013-06-27  03:40

Henüz bu filmi izlemediyseniz iyi bir izleyici değilsiniz, olağan ötesi bir film gerçekten etkileyici mükemmel derece diğebilceğim bir film. Ayrıca bu site kaliteli günde en az 2 film izliyorum burdan adamlar hakkını vermiş 🙂 partlı sistem , otomatik geçiş, tek parça hertürlü izlenime imkan veriyor.Site sahiplerine büyük bir teşekkür ediyorum.

erdemmmmm 2013-03-29  04:19

çok iyi..

grsn28 2012-06-11  02:19

açıkca konuşmak gerekirse genelde 2005 yılının altındaki filmleri izlemem fight club ve titanic’i bundan hariç tuturoyum tabi.ama facebookta bi grupta bu filmin repliğini görünce ve jim carry’i görünce jim carrey hayranı ve jim carry’e benzetilen biri olarak izlemek istedim. daha öncede bikaç kez karşıma çıkmıştı ama ddiğim gibi eski oldupu için kanım ısınmamıştı ama.büyük aptallık etmişim gerçekten on numara film.aslında çok derin anlamı var bu filmin.anlatılmak istenileni anlamak çok önemli. 10/8

inci 2012-06-08  01:59

hayatımda izlediğim en iyi filmdi.

mert 2012-05-02  08:28

gerçekten muhteşem bir filmdi. İzlemenizi tavsiye ederim.

hakan çelik 2012-04-18  17:10

kesinlikle izlenmesi gereken hoş bir film 9/10

feteko 2012-04-03  02:22

bu film çok özel yahuu…

şehirli 2012-03-31  09:37

SES PROBLEMİ VAR ADMİN ONU DÜZELT YA …

Selinti Gazer 2012-03-29  04:05

izleyin, orinal bir film

Yiğido58 2012-03-28  02:09

çok güzel film izlemenizi tavsiye ederim

bracte 2012-03-28  00:20

vakti zamanında sırf insanları güldürsün diye yapılmış zamanla konusunun farklı olduğu izleyiciler tarafından kabul gören harika bir film, iyi seyirler..

kasım 2012-03-27  16:57

güneşte patlama olmuş bi süre internet hızınız yavaşlıcakmış bilginize

Mami 2012-03-27  11:56

hayatımdaa izlediğiim en iyi film diyebiliriiimm Jim Carrey bu adamaa hastayııımmm 😀 😀

whellette 2012-03-27  04:36

jim carrrey ye hic uygun bi film deil vakit kaybi bos vaktiniz varsa izleyin

mr.c 2012-03-27  03:58

tuhaf ve güzel filmdi izlerken keyf veriyor

Mert 2012-03-27  02:31

Muazzam ya 20 Kere İzlemişimdir

ooefe 2012-03-27  00:46

ben izledim hiç sorun yok güzel filim

ateskaan 2012-03-26  18:30

arkadaşlar eğer filmi tam ekran izlerken donma oluyorsa muhtemelen ekran kartınız ati markadır. bunu önlemek için ekrana sağtıklayıp özelliklerden donanımı hızlandır seçeneği seçili ise kaldırın. bunlar çözüm olmuyor ise cpu yetersizliği vardır bu da genelde yanlış codec patchlerinden olur gereksiz codecleri kaldırın chrome kullanın ve reklam önleyici özellikleri yükleyin

asy 2012-03-26  17:47

admin kullanıcılara ram lerini temislemesini öner ben temisledim artık sorun yasamıyorum

ömer 2012-03-26  16:09

Çok güzel bir filmdi fakat sonunda sevdiği kızla buluştursa çok daha iyi olurdu

ozgedeu 2012-03-26  12:55

harika bir filmdi. 10 üzerinden 1o … bu site harika tesekkürler admin…

+mehmet 2012-03-26  10:20

yahu birinzde film hakknda bişe deseydnzde iyimi kötümü karar werseydm…

omrcn 2012-03-26  03:41

Jim Carrey adamım ya:D konusu çok farklı ve güzel..

ugur 2012-03-26  03:05

admın flım numara ama ara sıra ses te bı problem oluo kısılıo acılıo.ama flım ıcın tessekurler

ferhat19 2012-03-26  01:31

selam
film cok güzel sitede öyle fakat animasyonlarda biraz zayıf kalmıs özellikle Hayao Miyazakinin animelerini eklersen çok güzel olur adminim

_:KoRSanNnLoRD:_ 2012-03-26  01:28

sonunu biraz daha uzatabilirlerdi die düşünüom ama sarıyo izlenir 🙂

Cem 2012-03-26  00:25

Yıllar önce izlemiştim sitede görünce tekrar izledim 10 numara film 🙂

ahmet kaya 2012-03-25  23:58

hayatımda ızledıgım konusu en harıka bır fılm aslında sonu bırazdaha guzel bıtebılırdı ayrıca fılmın basında ınsan hıc bır sey anlamıyor ortasında fılmın konusu ortaya cıkıyor ama herseye ragmen super bır fılmdı cok harıka tşkrlr admın 14 yıldır nasıl boyle bır fılmı ızlememısım sasıyorum kendıme :)) emeklerınız ıcın tşkrlr

İbrahim Saruhan 2012-03-25  23:37

Gerçekten problem var. Makinem oldukça sağlam ve güçlü. Yine de otomatik partlarda problem var.

merdi 2012-03-25  22:14

admin içimi mi okudun ne yaptın 2 gündür bu filmi arıyorum senin sitede.

uğur topal 2012-03-25  21:32

arkadaşlar birisi film hakkında yorum yapsın lütfen.. nasıl bi film ?

galdorelendir 2012-03-25  21:26

admin bence alakası yok uzun zmandır sitenizi takip ediyorum son 1 haftadır sürekli lag oluyor ilgilenirseniz sevinirim tşk

batuhan0007 2012-03-25  21:23

admin filmlerde sürekli lag var neden ?

hardark 2012-03-25  20:00

selam
köylü kardeş aynı sorun bende de vardı, film seyrederken kasıyordu ve cpu kullanımı %80-90 arası görüyordu. Yapabileceğin şey Cpu üzerindeki soğutucuya hava tutarak temizlersen sorun çözülür diyebilirim. Yapabiliyorsan fanı söküp cpu ve işlemci arasına termal macun sıkarak tekrar soğutucuyu bağlarsan saha iyi bir sonuç alırsın.

bonjour 2012-03-25  19:44

admin sherlock holmes 2 nin tr dublajını koyabilirmisin

mus5tafra 2012-03-25  18:25

filim ghercekten cok güze bi yapım kesinlik le izleyin pişman olmassınız garanti izleyin ama:)

kaan92 2012-03-25  17:02

farklı bi filmdi ben daha komik bekliyordum ama yinede güzeldi..

Yuska 2012-03-25  15:18

Admin senden önemli bir ricam The Believer(2001)…filmini en azınnan altyazı olarak bula bilir misin?lBen hep burdan film izlerim..filmi izleyenler filmi sevecekler imdbden 7,3 almış…Bunu yapabilirmisn lütfen en azından cevaplayın tüm günü cevabınızı bekliycem…şimdiden teşşekür ederim ellerine sağlık.

admin 2012-03-25  14:29

O zaman işlemciniz yetersiz kalıyor ki lag yapıyor. Tavsiyem film izlerken açık olan diğer programları kapatınız. Görev yöneticisinden takip ediniz hangisi cpu tüketiyorsa onu kapatın. Ayrıca dediğiniz gibi bilgisayarda virüs varsa o yüzden dolayıda kasabilir.

admin 2012-03-25  14:25

İnternet sağlayıcınıza durumu bildirin.

köylü 2012-03-25  14:19

film net hızından dolayı donmuyor ama sürekli lag var ekranda görüntü duruyor bir kaç saniye, ses devam ediyor her zaman sonra yeniden lag oluyor bir kaç dakikaya bir.

BARIŞ 2012-03-25  14:19

bende admin bu filmi niye koymuyo diyodum teşekkürler admin

köylü 2012-03-25  14:13

admin filmlerde sürekli lag oluyor. geçmişi ve çerezleri tamamen siliyorum fakat yine aynı durum, acaba bilgisayarımda çok virüs mü var ondan mı kaynaklanıyor. format mı çekmem gerek acaba? bunun için tl ve zamanım yok.

Spoiler Ekle

Benzer Filmler

Barry Seal: Kaçakçı 2017 Türkçe Dublaj izle
Barry Seal: Kaçakçı 2017 Türkçe Dublaj izle Türkçe Dublaj IMDB 7.2
Aramızdaki Sözler 2017 izle
Aramızdaki Sözler 2017 izle Türkçe Dublaj IMDB 6.3
Diş Perisi 2003 izle
Diş Perisi 2003 izle Türkçe Dublaj IMDB 5.0
Aşk Dersi Filmi izle
Aşk Dersi Filmi izle Türkçe Dublaj IMDB 7.3
Hayatın Hakkını Ver Filmi izle
Hayatın Hakkını Ver Filmi izle Türkçe Dublaj IMDB 5.8
Dangal 2016 izle – Hint filmi Aamir Khan
Dangal 2016 izle – Hint filmi Aamir Khan Türkçe Dublaj IMDB 8.6