!-- BEGIN ADVERTSERVE CODE -->

google'de ara Yeşil Fener 2011 izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça


Yeşil Fener 2011 izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça

Yeşil Fener 2011 izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça

Yönetmen : Oyuncular : ,,,, Filmin Türü : 2011 Filmleri, Aksiyon-Macera Filmleri, Bilim Kurgu Filmleri, Fantastik Filmler, Türkçe Dublaj Filmler Ülkesi ve Yapım Yılı: 2011 - ABD Süresi : 114 (Dakika) IMDB Puanı : 6.1 Film Dili: Türkçe Dublaj İzlenme Sayısı : 57500 kişi
Filmin Özeti : Film, Evrende barışı korumayı amaçlayan galaksiler arası bir hava filosunun üyesi olan, kendini dünya işlerinin dışında bırakarak, gizemli yeşil bir yüzüğe adamış bir test pilotunun hikayesini konu alır.

Yorum Bölümü

yakup 2013-07-01  22:07

1. part engellemeye maruz kalmıştır daha dün açılıyordu izlerken uyuya kaldım :). film için teşekkür ederim. çok güzel bir paylaşım. Emeğinize sağlık

adiniz 2013-07-01  16:29

abi bunun dili yok yaaaau…

asdasd 2013-07-01  15:02

berbat … ilk yerı turkce gerısı yabncı dıl daha guzel yaparsanız ıı olr

SADASDASDASDA.com 2013-06-28  21:10

e neresi türkce dublaj bunun

yasin 2013-06-27  23:41

Düblaj berbat kaldirin filmi bence….

admin 2013-06-27  17:35

Notda gerekli açıklama var.Tr’de gösterime girmeyen sahnelerde dublaj yoktur.

Hüseyin 2013-06-27  16:46

adimin bi flim bak istersen alt yazı bile yok bilgin ingilizce tr dublaj yazior bide

Köyün Delisi 2013-06-27  14:32

filmin başlaıktan sonra ingilizceye dönmesine kaç puan?

Yorumcu 2013-06-27  13:15

Kusura Bakmayın Ama Çeviri Çok Kötü Yarı Türkçe Yarısı İngilizce

Anonim 2013-06-27  10:09

Güzel Film İzlemenizi Tavsiye Ederim…Elinize Sağlık

ismail 2013-06-27  02:32

admin bunu türkçesi vardı sitede kaldırıp ingilizcesinimi eklediniz bu ne

kadir 2013-05-30  17:52

Elimizden geldiğince arşivi yeniliyoruz Ophiliama.

ophiliama 2013-05-30  17:31

sitede film kalmamış artık yenileyebilirmisiniz ?

oguz 2012-08-14  20:36

sonda adam ****lik yapıo sarı yüzüğü takıo

oguz 2012-08-14  19:20

part3 açılmıyor

utku 2012-05-11  10:12

admin otomatik geçişte 1.part açılmıyor düzeltirsen sevinirim

ercüment 2012-05-07  13:52

süper bi filmdi, izleyeceklere tavsiye olunur

Zeus 2012-03-26  23:01

Elinize emeğinize sağlık gerçekten çok güzel olmuş site çok güzel filim 10 üzerinden 9 sürükleyici ve heycan verici bir yapıt olmuş her şey için çok tşkler.

POLAT 2012-01-08  00:18

Çok güzel bir filmdi sıkılmadan izledim

serxancik 2012-01-04  17:58

Fantazi sevenler: bakilmaya deyer

admin 2011-12-25  20:37

Birkaç gündür ttnetde anormallik var. Bağlantılar çok yavaş dolaysıyla anlık kopmalarda fazlalaşıyor. Bu nedenle çoğu filmde ya donma ya yarıda kalma yada sesde kaymalar oluşuyor yakında düzelir.

'BaRıŞ' 2011-12-25  00:46

bu sitenin hastasym 24 ssaaat film izlerm fakat admin bikaçgündür doru dürüst film izleyemiorum çogu filmlerde ses kayması yda sesin hç olmaması yada filmin çalışmaması gerçekten üzücü bu güsel filmi izlemioırum açıkçası ne oldu anlamadım

the player 2011-12-19  04:24

boşa konuşmayın mukemmel bir film izlenirrr

arda 2011-12-13  19:25

6 verdim internetten beleşe izlenir.. ama çok şey beklemeyin

yakup 2011-12-01  15:59

Admin bey siteniz çok güzel tşk ederim. yanlız o kadar flash reklamınız varki film donarak izleniyor.

admin 2011-11-28  18:09

Video aynı ancak kalitesi aynı değil. Videobb genelde tüm videoları 240p işliyor. Ancak facebook videoları genelde 480p

manas 2011-11-27  09:55

admin siteyi yeni keşfettim elinize sağlık güzel olmuş

Tolga 2011-11-26  18:18

Admin bişi sorcam tüm alternatiflerde video aynımı yani IDMile indirirken videobbde avi olarak indiriyo partlı sistemde mp4 olarak indiriyo bi yardımcı olsan

Dogukan 2011-11-12  18:59

çok güzel bi film

moses42 2011-11-10  14:34

harika bilim kurgu, tavsiye edilir 🙂

admin 2011-11-07  21:43

6 Partlık film zaten ne 7’si arkadaşım?

admin 2011-11-07  21:32

Reklam firmasında sorun olduğunda reklamlar açılmıyor. Sorun düzelince aktif oluyor.

hubeL 2011-11-06  22:14

admin 7. part açılmıyor

kinq 2011-11-06  20:52

admin reklamlar yok tık yapamıorum alışkanlık olmuş bari bitane bıraksaydın:)

Gsman33 2011-11-06  12:30

Adam o kadar sey yapa bildigi halde az kullanmislar sade fantastik ve dolu 😀 ilginc ama Zaman gecirmek icin ideal bir film

ScripterMone 2011-11-05  14:15

Gerçekten çok kaliteli bir site. Teşekkürler

SNN 2011-10-29  01:45

admin sen işini çok güzel yapıyorsun aynen devam.. reklam falanda sıkıntı değil tam ekran yapan rahat rahat izler.. bide partlı otomatk sistem açtınmı oohh süper.. başarılarınızn devamını dilerm hayrlı geceler

alestahan 2011-10-28  18:29

ADMİN SİTEDE reklamlarla alakalı Bİ PROBLEM VAR galiba

yasin 2011-10-25  01:37

bilimkurgu sevenler kesinlikle izlesin.çok harika süper bir film olmuş.10 üzerinden 7 paylaşım için teşekkürler.

RainHarD 2011-10-24  11:58

film sonu jeneriği başladıktan kısa bir süre sonra 1 sahne daha var o sahneden sonra giriyor o uzun her filmde olan jeneriğe dikkat ederseniz iyi olur. o sahnede yani gelecek filmin bağlantısı.

admin 2011-10-22  21:18

mcee açılıyor. Önbelleğiniz dolmuş olabilir temizleyip tekrar deneyiniz.

mcee 2011-10-22  21:11

yorumumu geri aldımmm..

mcee 2011-10-22  21:09

admin kardeş ilk defa bir sorunla karşılaştım,part 1 açılmadı, kontrol edermisin. seçenekleri yenileyerek denedimm..

Koray 2011-10-22  20:30

Film güzel, Zaman kaybı falan değil. Görüntü ve ses mükemmel. Ailece izlenebilecek, sürükleyici bir film.

Cengiz 2011-10-20  05:05

Hastayım sana HD Film Sitesi . Başımız sağolsun bu arada 26 şehidimiz var allah yakınlara ve Türk halkına sabır versin

fantastic 2011-10-20  03:19

Gerçekten çok güzel bir filmdi diğer video sitelerinde bile yok tr dublaj bu sitede var hep daim kalın hdfilmsitesi teşekkürrler…

rıza 2011-10-19  22:59

10 üzerinden 7.eylenceli güzel fantastik bir film.sıkılmadan izleyecenize eminim.tşk ler admin

admin 2011-10-19  22:18

Yavaş denilen sitenin açılma hızına sayfa kaynağından ulaşılabilinir. >> Dynamic page generated in 0.868 seconds.<< Açılma hızı bakın 1 sn bile değil. Bağlantınız yavaşsa sizde yavaş açılması normal. Birde gece 22 ile 01 arası aşırı yoğunluktan ara ara kasması normaldir.Ama bu durum film izlemeyi etkilemez. Sizin istediğiniz gibi tasarım göz yorar. Haber sitesi gibi rengarenk tasarım film sitesine gitmez. Ayrıca o dediklerinizi yaparsak site işte esas o zaman yavaşlar. Genede tasarım değişikliği yapacağız. 2012 Yılına yeni tasarım ile gireceğiz.

alican 2011-10-19  21:53

harika……….

H3RoM 2011-10-19  20:42

Adminim Son Zamanlarda Site Gerçek Anlamda Yavaş Çalışıyor Daha Önce Böyle Değildi Son Bir Kaç Gündür Yavaşladı Sistemmi Değiştiriyorsun Bakımmı Yapıyosun Bilmiyorum Ama Yavaşladı Önbellek Browser Çerezler Vs. Bunlarla İlgisi Yok Birde Sitenin Temasını Değiştirsen Ne Çok Açık Nede Çok Koyu Olmayacak Şekilde Yada Rengarenk Her Renklerin Farklı Kategorileri Olsa Daha Güzel Olur Bilmiyorum Hayalgücüne Kalmış :)) Kategorilerden Seçim Yaptığımızda Hem Yıllara Göre Hemde A’dan Z’ye Dizilse Bozuk Bir Sırası Var Bir Bakıyorsun Eski Filmler Öne Çıkıyor Bir Bakıyorsun Yeniler Geliyor Çok Karışık Belli Bir Sırada Olsa Her Tıkladığında Farklı Bir Görüntü Geliyor Şu Reklamları Bir Köşeye Kaldırsan Ne Bilim Sol Köşeyede Hep Reklam Olsun Reklamları Kaldırmadan Filme Geçemiyoruz Reklam Çıkmasa Olmuyor Mu Google Reklamlarına Tıklamamızı İstersen Seve Seve Tıklarız Çünkü Sitenin İçeriği Paylaşım Şeklin Gerçekten Güzel Alternatiflerin Çok Ve Genelde Hepside Çalışıyor Bazı Sitelerde Çoğu Alternatif Çalışmıyor Umarım Söylediklerimi Dikkate Alırsın Bence O Zaman Harika Olur

admin 2011-10-19  17:03

Birde düzgün türkçeyle anlatsanız çok mutlu olacağım. Part 5’de sorun yok. Çalışıyor önbelleğinizi temizleyip tekrar deneyiniz.

hero54 2011-10-19  16:57

part 5 i farelermi yedi ? 😀

aRda 2011-10-19  16:01

admin kardes saoalsın yha valla bi site süper yhaa hicbi stede partl otomatik gecis sistemi yok hmen fil koyuyosun günde 4 5 tane harbi 1 ci scilmek iicn uygun ste bsarıların dvamını bekliorum hadi k.gelsinn

lenix 2011-10-19  15:42

çok güzel bir site

Spoiler Ekle

Benzer Filmler

Yol Arkadaşım Bir Fil (1996)
Yol Arkadaşım Bir Fil (1996) Türkçe Dublaj IMDB 5.6
Uzaydan Gelen Fırtına 2017 izle
Uzaydan Gelen Fırtına 2017 izle Türkçe Dublaj IMDB 5.6
Yaşamın Renkleri 1998
Yaşamın Renkleri 1998 Türkçe Dublaj IMDB 7.5
Zathura: Bir Uzay Macerası Tek parça Hd izle
Zathura: Bir Uzay Macerası Tek parça Hd izle Türkçe Dublaj IMDB 6.1
God of War – Savaş Tanrısı izle
God of War – Savaş Tanrısı izle Türkçe Dublaj IMDB 6.3
Fırtınanın Ortasında – Strangerland 2015 Filmi izle
Fırtınanın Ortasında – Strangerland 2015 Filmi izle Türkçe Dublaj IMDB 5.2